Șoferii care rămân "în pană" pe traseu, cu diverse defecțiuni la mașină ce le opresc brusc călătoria, au acum la dispoziție o platformă de intervenție rapidă, capabilă să le ofere o soluție în mai puțin de 5 minute, oriunde în țară și chiar în Europa.
Serviciul a fost lansat pe platforma www.9695.ro și reprezintă un instrument inovator, la care se poate apela permanent, 24/7, pe baza unui card ce poate fi ușor obținut de pe site.
Platforma a fost lansată de Horațiu Nicolau, fondatorul aplicației Twelp, pusă la dispoziția șoferilor atât pe smartphone-urile cu Android, cât și pe cele cu iOS. Horațiu Nicolau este și fondatorul Telesport, prima televiziune de sport din România.
Cum a ajuns Horațiu Nicolau de la o televiziune de sport, Telesport, la un business cu mașini ?
Puțină lume știe că eu am două mari pasiuni, sportul și mașinile.
Dacă pentru prima am confirmat ca jucător de volei, manager de echipă, management sportiv și Telesport, prima televiziune de sport din România, acum a venit rândul lui 9695.
Sunt convins că piața serviciilor antreprenoriale în România este în creștere. Parcul auto a ajuns la aproximativ 7 milioane de autoturisme, iar numărul de kilometri de autostradă este în creștere, cu aproximativ 900. De aceea consider că acest serviciu de asistență rutieră, 100% românesc, va veni în ajutorul șoferilor, mai ales că, din datele noastre, 1 din 5 șoferi are cel puțin o problemă pe an.
Pentru ce a fost lansat acest serviciu ?
Pentru a le oferi șoferilor confort, siguranță și calitate în toate situațiile de imobilizare a mașinii.Am creat pachete de servicii complexe (carduri) pentru orice profil de șofer.
Ce presupune concret serviciul furnizat ?
În situația imobilizării mașinii, posesorii de card pot apela 021.9695 și un operator va prelua în sarcina lui toate grijile pe care ți le faci în urma unui astfel de eveniment.
Care sunt avantajele unei persoane care apelează la acest serviciu ?
Cu cardul 9695 economisești timp și bani,raportat la costurile depănării atât în țară,dar mai ales în străinătate.
Ca un exemplu, costul unui card anual valabil doar în România fără limită de intervenții (cardul Bronze) este mai mic decât costul unei singure tractări în oraș.
De ce este mai bine să chemi în ajutor serviciul de intervenție în loc să încerci să rezolvi singur defecțiunea ?
Să rezolvi singur defecțiunea înseamnă să pornești de la prezumția că poți identifica problema și că stăpânești cunoșțințele tehnice necesare, aspect mai greu de realizat de majoritatea dintre noi. Să optezi pentru 9695 înseamnă să alegi promptitudine și siguranță pentru tine și mașînă ta, dar și garanția că ajungi într-un service multibrand sau la reprezentanța unde primești ajutor din partea unor profesioniști.
Există un Call Center care să funcționeze permanent ?
Poate cea mai importantă întrebare. Echipa Call Center 9695 funcționează 24/7, iar operatorii noștrii sunt pregătiți să vină cu o soluție în mai puțin de 5 minute. Aceștia țin legătură permanent cu clientul până la finalizarea intervenției.
Nu aveți idee ce important este să ai cu cine conversa în aceste situații imprevizibile.
Cum funcționează efectiv? Trebuie să fii în apropierea unor anumite localități pentru a putea apela la platformă sau poți fi oriunde în țară ?
Singură condiție este să te afli pe un drum public, oriunde în România, în localitate sau în afara localității. Intervenim 24/7, cu condiția să fi deja posesor de card 9695.
Poți apela la ajutorul acestui serviciu și în afara țării ?
Este una din situațiile în care șoferul este în mare dificultate, din cauza faptului că nu cunoaște limba și mai ales legislația țării respective.
Răspunsul este da, ca posesor de card 9695 beneficiezi de serviciile noastre 24/7, cu număr nelimitat de intervenții oriunde te-ai afla pe un drum public în Europa. Trebuie doar să apelezi Call Center-ul și să ne furnizezi câteva date și locația corectă și vom interveni în mai puțin de 2 ore.
Mai mult de atât, clientul primește informații în timp real cu privire la timpii de intervenție, adresa unde va fi tractat autoturismul, detalii cu privire la cazare, rent sau transportul persoanelor.
Partenerii cu care lucrează compania dvs sunt de încredere, au fost verificați și testați ?
În cei 12 ani de existență am creat o rețea de peste 3.500 de parteneri cu care colaborăm contractual, nu înainte de a fi verificat licențele și acreditarile acestora. Încrederea, corectitudinea și promptitudinea lor sunt elemente esențiale. Nu puteam garanta calitatea serviciilor noastre dacă nu aveam convingerea că furnizorii noștri de servicii sunt la standardele solicitate și promovate de 9695.
În cât timp vine serviciul de intervenție după apelul telefonic ?
Apelul telefonic presupune preluarea datelor complete ale clientului, identificarea motivelor pentru care autoturismul este imobilizat și locul exact unde se află clientul. În maximum 5 minute după ce aflăm aceste informații revenim către client cu o soluție și date privind timpul estimativ în care o platformă va ajunge la el. În medie, în localitate ajungem în 30 de minute, iar în afara localității în 60 de minute. De fiecare dată ne asigurăm că atât mașina, cât și pasagerii sunt preluați în siguranță.
Poți apela la acest serviciu inclusiv dacă ai o problemă în trafic în intervalul orar pentru care sunt restricții de circulație ?
Poți apela oricând, cât timp ești client 9695. Dacă te afli în trafic în intervalul de restricții de circulație este pe proprie răspundere, din motive obiective. Obligația noastră este să intervenim la orice oră, dacă ai rămas cu autoturismul imobilizat pe un drum public.
Tractatorii răspund 24/7 solicitărilor noastre și intervin cu promptitudine acolo unde le comunicăm să intervină. Înțelegem și respectăm regulile impuse pe perioada pandemiei, dar asta nu ne împiedică să ne desfășurăm activitatea conform cerințelor și standardelor impuse de clienți.
Pe site sunt prezentate o serie de carduri. De ce anume servicii poți beneficia în baza acestor carduri ?
Site-ul nostru, www.9695.ro, face o prezentare exhaustivă a serviciilor oferite și a modului în care ele sunt înglobate în pachete complexe sub formă unor Carduri anuale și de vacanță pentru 15 zile.
Pentru șoferii “green” am lansat la începutul acestui an primul card anual de asistență rutieră pentru mașini 100% electrice.
În baza Cardurilor 9695 vei putea beneficia de următoarele servicii de bază: start baterie, pană de cauciuc, pană de combustibil, alimentare eronată, deblocare sistem de închidere, tractare în caz de accident sau imobilizare din cauza unei defecțiuni tehnice.
Dacă reparația vehiculului durează mai mult de 8 ore, poți beneficia și de servicii suplimentare la alegere: cazare, vehicul de înlocuire, transport persoane, taxi, chiar și repatriere.
Mai trebuie achitată o sumă suplimentară sau costul cardului anual (150 lei - 350 lei) acoperă absolut tot ?
Nu, în costul cardului sunt incluse toate serviciile exact așa cum sunt prezentate pe site și în condițiile contractuale aferente acestuia. Există situații în care serviciile solicitate de client exced limitele contractuale, acelea fiind costuri ce sunt în sarcina clientului. Nu există costuri ascunse sau costuri suplimentare pentru serviciile și beneficiile din contract, ele sunt acoperite integral de 9695 la achziționarea cardului.
Costul este fix ? Poți fi obligat la o negociere pentru prețul final ? Poți achita și cu cardul bancar ?
Costul Cardurilor 9695 este fix, cel prezentat public pe site, cât și în Termeni și condiții. Nu este negociabil, dar adesea avem campanii de reducere destinate atât clienților vechi, cât și potențialilor doritori. Plata se face poate face online, cu card bancar, în numerar la bancă sau prin transfer bancar. Peste 80% din clienții noștri aleg plata online pe platforma securizată.
În câte cazuri s-a intervenit de la lansare ?
În cei peste 12 ani de activitate am avut peste 14.000 evenimente în care am intervenit, majoritatea defecțiuni tehnice, dar și start baterie, pene de cauciuc sau accidente. Peste 90% din clienți au revenit cu feedback pozitiv și cu promisiunea că ne vor recomanda tuturor.
Care sunt planurile companiei pentru perioada următoare ?
Achiziția serviciilor de asistență rutieră a devenit o prioritate, nu mai este doar o măsură de prevenție. Dovadă o face incidența în continuă creștere din ultimi 10 ani, dar mai ales din cauza pandemiei oamenii folosesc mașina cu 27% mai mult decât înainte. Ne dorim să rămânem la fel de prompți ca și până acum și să menținem calitatea serviciilor.
Trăiam într-o eră digitală, de aceea am lansat pe piață aplicația Twelp! atât pentru clienții noștri, cât și pentru șoferii care vor să solicite ajutor în urma unor evenimente auto.