Aproximativ 20 de curieri Glovo s-au adunat în parcarea unui hypermarket din Șelimbăr, Sibiu, acuzând compania că le-a scăzut bonusurile.
„Noi ne-am scos orele sâmbătă și duminică în semn de protest față de scăderile treptate de bonusare, care ne afectează câștigurile. Au scăzut câștigurile noastre în două etape: în timpul stării de urgență (când au zis că este temporar pentru că drumurile sunt libere) și acum, pentru a doua oară (când ne-au promis bonusurile de 1,5%). În prezent, bonusurile sunt 1,35%, 1,4% și 1,45%. Cerem ca bonusurile să fie ajustate la 1,45%, 1,5% și 1,55%”, spune un curier Glovo pentru Ora de Sibiu.
CITEȘTE ȘI INTERVIU Adrian Leahu, despre premium în businessPe toată perioada pandemiei, curierii s-au văzut nevoiți să își cumpere singuri mănuși și măști de protecție, fiindcă firma nu le-ar fi asigurat. „A trebuit să ne procurăm mănuși, măști, pentru că nu ne-au fost furnizate de Glovo”, mai spune curierul.
Curierii Glovo sunt nemulțumiți, de asemenea, de aplicația care - în opinia lor - nu funcționează bine. „Considerăm că nu este corect să plătim 1,5% pentru o aplicație care zilnic ne face să pierdem timp (bug-uri, încărcare întârziată a bonurilor în app), să pierdem comenzi (prin reatribuiri automate din cauză că nu suntem notificați sau nu ne apar comenzile)”, adaugă curierul.
La Sibiu, un curier Glovo parcurge pe zi, în medie, 100 de kilometri, asta însemnând că reușește să onoreze între 15 și 20 de comenzi.