CFR Călători a vândut mai multor persoane bilete pentru o cursă de tren Brașov-București la un vagon care nu exista, obligându-i să călătorească în picioare. Acum, operatorul feroviar asigură că le va restitui banii, dacă depun o cerere în acest sens însoțită de biletul cumpărat.
Trenul Regio 3012 a plecat duminică din Brașov la ora 18.15 cu două vagoane, deși circa 30 de persoane au cumpărat bilete cu rezervare de loc la vagonul 3 al garniturii.
Pasagerii au constatat că vagonul la care au bilete nu există și au fost nevoiți să călătorească în picioare, în spațiile dintre vagoane și pe scări până la destinație, în Gara de Nord din București, unde trenul a ajuns puțin după ora 22.00.
CITEȘTE ȘI FOTO&VIDEO Primul robot polițist patrulează pe străzile din DubaiCălătorii au cerut banii înapoi pe bilete, odată ajunși în Gara de Nord, la ghișeul de relații cu publicul, potrivit Digi24.
"S-a dispus dosar de cercetare și cei care au greșit vor fi sancționați. Se va restitui contravalorea biletelor celor care au avut bilete cu loc la acel tren. Ne cerem scuze pentru situația creată", a declarat purtătorul de cuvânt al companiei, Alina Predescu pentru News.ro.
Ea a precizat că pasagerii afectați trebuie să depună o cerere la ghișeul de relații cu publicul din Gara de Nord, la care să atașeze biletul de călătorie.
Predescu spune că o astfel de eroare poate surveni pe fondul traficului crescut din această perioadă, cu ocazia minivacanței de Rusalii, când compania încearcă să dimensioneze trenurile cele mai solicitate, dar persoanele care au greșit vor fi sancționate.