Asociația Marilor Rețele Comerciale din România îi roagă pe clienți să fie cumpătați și chibzuiți la ce și cât cumpără și îi asigură că există cantități și stocuri pentru toți, dacă suntem "solidari și ne gândim la nevoile tuturor".
"Știm că mulți dintre voi sunt preocupați în legătură cu efectele răspândirii Coronavirusului (Covid-19). Vă înțelegem și vă împărtășim îngrijorările și vă anunțăm că facem tot ce putem pentru ca voi și familiile voastre să aveți alimentele și produsele esențiale de care aveți nevoie. Cele mai importante obiective pentru noi sunt de a ne proteja angajații, clienții și de a asigura disponibilitatea produselor. Lucrăm îndeaproape cu autoritățile, furnizorii și partenerii noștri logistici pentru a asigura furnizarea de bunuri în magazine și pentru a aproviziona depozitele logistice cu produsele a căror cerere este ridicată.(...) Dar avem nevoie și de ajutorul vostru. Vă rugăm să fiți cumpătați și chibzuiți la ce și cât cumpărați. Înțelegem frământările voastre, dar a cumpăra mai mult decât ai nevoie poate însemna uneori să îi lași pe ceilalți fără produsele de care și ei au nevoie. Există cantități și stocuri pentru toți, dacă suntem solidari și ne gândim și la nevoile tuturor. Doar împreună vom avea grijă de cei dragi nouă și de cei care sunt în vârstă sau vulnerabili. Facem tot ce putem pentru a face față acestei provocări. Vă asigurăm că prioritatea noastră, a tuturor, este să fim cu toții în siguranță și să vă oferim produsele necesare", afirmă reprezentanții AMCMR într-o scrisoare deschisă adresată clienților lor.
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 19 companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros. AMRCR este membră a Confederației Patronale "Concordia" și a organizației "EuroCommerce".