Sephora și-a lansat vânzările online în România

Sephora și-a lansat vânzările online în România
scris 10 feb 2016


Retailerul de produse cosmetice și parfumuri Sephora, care deține o rețea de 28 de magazine în România, și-a lansat săptămâna aceasta operațiunile online pe piața locală, potrivit unui anunț al companiei.

Înființată în Franța, în 1970, rețeaua de magazine Sephora, a devenit din 1997 parte a Moet Hennessy Louis Vuitton Group (LVMH Group), cel mai mare grup de lux la nivel mondial. 

Urmărește-ne și pe Google News

În prezent, Sephora are peste 600 de magazine în Europa și aproximativ 1.900 la nivel internațional.

În Romania, Sephora a deschis primul magazin în aprilie 2007 și numără în prezent 28 de unități, care au avut în 2014 o cifră de afaceri de 150 milioane lei (33 milioane euro) și un profit net de 12 milioane lei (2,7 milioane euro).

viewscnt
Afla mai multe despre
sephora
vânzări
online