Senatul României va fi mai eficient. Proiect de digitalizare de peste 5 milioane de lei

Senatul României va fi mai eficient. Proiect de digitalizare de peste 5 milioane de lei
scris 6 nov 2023

Societatea High-Tech Systems&Software va furniza Senatului României o soluție IT de 5,31 milioane de lei, fără TVA, care ve permite instituției creșterea capacității administrative, potrivit datelor din caietul de sarcini al procedurii.

"Obiectivul general este creșterea capacității instituționale și eficientizarea activității din structurile organizatorice a serviciilor Senatului României prin implementarea unor soluții informatice inovative în vederea simplificării furnizării serviciilor către beneficiari. Implementarea platformei informatice integrate în cadrul Senatului României are drept scop îndeplinirea obiectivelor specifice ale proiectului și anume:

- optimizarea și simplificarea proceselor operaționale din cadrul Senatului României pentru reducerea cu cel puțin 20% a duratei pentru parcurgerea procedurilor administrative aferente serviciilor publice furnizate cetățenilor, prin digitalizarea fluxurilor de lucru din cadrul instituției.

- îmbunătățirea abilităților și cunoștințelor personalului Senatului României pentru înțelegerea abordării pe procese și implementarea măsurilor de simplificare implementate prin proiect, precum și pentru utilizarea sistemelor informatice dezvoltate prin proiect", se arată în caietul de sarcini.

Urmărește-ne și pe Google News

La procedura de atribuire, estimată la 6 milioane de lei, fără TVA, a participat și Trencadis Corp.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Finanțat din fonduri europene, contractul se va încheia peste 6 luni, în aprilie 2024.

EXCLUSIV Tranzacție - Safety Broker a achiziționat portofoliul Globasig CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tranzacție - Safety Broker a achiziționat portofoliul Globasig

"Grupul țintă include un număr de 270 de angajați ai Senatului României, cu funcții de conducere și de execuție. Proiectul vizează formarea, evaluarea și certificarea competențelor nou dobândite prin activitățile specifice derulate. Măsurile informatice moderne implementate prin intermediul platformei vor viza atât componenta back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivei, dezvoltarea și corelarea bazelor de date privind procesul legislativ etc), cât și front-office, respectiv măsuri pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la activitățile Senatului, precum:

- creșterea eficienței în tratarea solicitărilor cetățenilor prin reducerea duratei pentru parcurgerea procedurilor administrative asociate petițiilor, solicitărilor de acces la informațiile de interes public conform Legii nr.544/2001 (proiecte de legi, propuneri legislative, rapoarte ale comisiilor de specialitate, stenograme ale ședințelor în plen, lista vorbitorilor, date despre activitatea senatorilor și a grupurilor parlamentare, programul săptămânal, ordinea de zi, precum și alte documente și informații de interes public);

- îmbunătățirea procesul de transparență decizională prin informarea corectă și rapidă a procesului de examinare a legislației naționale și europene, informarea despre adoptarea actelor legislative și nelegislative, reuniuni și decizii ale instituțiilor RO și UE;

- facilitarea accesul cetățenilor la ședințele/consultările publice pentru inițiativele legislative ale Senatului;

- eficientizarea procesul de acreditare a jurnaliștilor la activitățile Senatului, conform regulamentului intern;

- îmbunătățirea colaborării dintre Senat și Camera Deputaților pentru furnizarea de informații publice prin mijloace electronice (corelarea bazelor de date care oferă cetățenilor informații despre procesul legislativ);

- creșterea capacității administrative a serviciilor Senatului prin implementarea unor soluții informatice moderne, care simplifică și eficientizează activitatea din perspectiva costurilor și timpului de reacție;

- reducerea birocrației și simplificarea procedurilor interne, contribuind totodată la creșterea gradului de satisfacție al beneficiarilor;

- îmbunătățirea imaginii publice a Senatului și, prin aceasta, a Parlamentului României", mai scrie în document.

Mai multe detalii despre proiect AICI.

Oferte pentru modernizarea serviciilor de comunicație din rețeaua internă a Ministerului Finanțelor. Buget de aproape 38 milioane lei CITEȘTE ȘI Oferte pentru modernizarea serviciilor de comunicație din rețeaua internă a Ministerului Finanțelor. Buget de aproape 38 milioane lei

Societatea High-Tech Systems&Software a fost înființată în anul 2012 și desfășoară activități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client), potrivit termene.ro.

Afacerile firmei au crescut cu 16% în 2022, la 151,385 milioane de lei.

Acționarii High-Tech Systems&Software sunt Kaseke Limited - 50,1% și Crucero Limited - 49,9%, ambele cu sediul în Cipru.

viewscnt
Afla mai multe despre
senat
licitatie
digitalizare