Rewe se va concentra pe dezvoltarea Penny Market în România, după vânzarea Billa

Rewe se va concentra pe dezvoltarea Penny Market în România, după vânzarea Billa
scris 22 dec 2015

 

Grupul german Rewe se va concentra în continuare pe dezvoltarea rețelei de magazine de discount Penny Market în România, după vânzarea supermarketurilor Billa către Carrefour. Vânzările Penny Market România au crescut cu aproximativ 14% în primele nouă luni ale anului 2015, a anunțat compania.

Urmărește-ne și pe Google News

"Rewe Group se va concentra în viitor pe dezvoltarea business-ului de discount în România cu Penny. Prin concentrarea pe business-ul de discount, Rewe Group poate dezvolta în mod ideal strategia de creștere în România", a declarat Frank Hensel, CEO Rewe International AG si reprezentant general al grupului.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Rewe a intrat cu Penny Market pe piața locală în 2005 și operează în prezent 168 de unități Penny Market și 8 magazine XXL Mega Discount. 

În acest an, retailerul a deschis 11 magazine noi, în București, Fetești, Luduș, Focșani, Rovinari, Giurgiu, Sibiu, Corbeanca, Zimnicea și Bragadiru.

Anul trecut, rețeaua a avut afaceri de 2,3 miliarde lei (524 milioane euro), în creștere cu 6,4% față de 2013, și un profit net de 11,3 milioane lei (2,5 milioane euro).

Carrefour a semnat luni un acord cu compania germană Rewe pentru preluarea celor 86 de supermarketuri Billa din România, a anunțat grupul francez de retail.

”Un acord de confidențialitate a fost încheiat cu privire la detaliile contractului de cumpărare. Preluarea va avea loc sub forma unui acord de preluare acțiuni și este supusă aprobării autorităților competente din domeniul concurenței”, arată Rewe într-un comunicat.

Tranzacția urmează să fie analizată de Consiliul Concurenței. Valoarea tranzacției se situează între 95 și 100 de milioane de euro, au declarat pentru Profit.ro surse din piața de retail. Suma include datoriile Billa, evaluate de Carrefour.

Carrefour România are o rețea de 186 de magazine, dintre care 29 hipermarketuri Carrefour, 106 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin online, cu o cifră de afaceri de 1,01 miliarde de euro (în 2014) și 10.000 de angajați. Compania mai operează pe plan local și 4 magazine Supeco. Carrefour este al doilea cel mai mare retailer din România, după Kaufland.

Fondată în 1927 în Koln, Rewe Group este unul dintre cele mai importante grupuri de retail și turism din Germania dar și din Europa. Cu aproximativ 330.000 de salariați în 12 țări europene grupul are 15.000 magazine iar în 2014 a înregistrat o cifră de afaceri de peste 51 de miliarde de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
penny market
rewe
carrefour
billa