Animax, cea mai mare rețea de petshopuri din România, a lansat varianta pentru mobil a magazinului său online, lansat în urmă cu 4 ani, și estimează că 40% dintre comenzile online vor veni prin aplicația de mobil.
”Tot mai mulți oameni folosesc smartphone-ul pentru cumpărături online și am primit multe solicitări pentru dezvoltarea unei astfel de aplicații. Magazinul nostru online www.animax.ro a înregistrat creșteri peste așteptări de la an la an, având o pondere importantă în totalul vânzărilor companiei. Estimăm că 40% dintre comenzile online vor veni prin aplicația de mobil”, a declarat Sorina Vână Online Marketing Manager Animax.
Aplicația este disponibilă momentan doar pentru smarthphone-urile care funcționează cu sistemul de operare Android, putând fi descărcată gratuit din Google Play, ulterior urmând să fie lansată și varianta pentru IOS.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru a realiza o comandă pe aplicația mobile Animax nu este necesară crearea unui cont.
Aplicația reține ultima comandă realizată, aceasta putând fi repetată cu un singur click, utilizatorul poți repeta ultima comandă doar cu un singur click.
În plus, utilizatorii pot comanda scanând codul de bare al produselor dorite, fie că acestea sunt acasă sau într-unul din magazinele Animax.
CITEȘTE ȘI Cea mai mare achiziție a Bitdefender: a preluat compania franceză Profil Technology, pentru a accelera creșterea pe segmentul enterpriseÎn magazinul online Animax se regăsește toată gama de produse pentru animale de companie, hrană, accesorii, cuști, culcușuri, haine, produse de îngrijire și igienă.
Primul magazin Animax (marcă inregistrată) a fost deschis de către compania Pet Product (înființată în 1998 de antreprenorul Ludovic Cristian Pop) în anul 2001. Ulterior, extinderea a avut loc în mai multe zone ale Bucureștiului, precum și în alte orașe ale țării, Animax devenind cel mai extins lanț de petshopuri din România, cu peste 60 de magazine.
În anul 2015, compania Pet Product a raportat o cifră de afaceri de 79 milioane lei (17,7 milioane euro), în creștere cu 17,5% față de 2014, și un profit net de 3,2 milioane lei (720.000 euro), cu 45% mai mare.