Retailerul turc de haine și accesorii LC Waikiki și-a lansat, la mijlocul lunii august, și magazinul online în România, pentru care estimează vânzări de 5 milioane euro în primul an de activitate, au declarat pentru Profit.ro reprezentații companiei.
Magazinul online a fost lansat pe 17 august în varianta în limba engleză, doar cu prețurile afișate în RON, iar reprezentanții retailerului spun că varianta în limba română este în lucru.
LC Waikiki livrează produsele achiziționate online în toată țara.
”Costurile de livrare sunt de 3,95 euro (17 lei). Livrarea este gratuită pentru cumpărături ce depășesc 35 de euro (150 lei). Timpul de livrare este de 7-10 zile”, au precizat reprezentanții LC Waikiki.
CITEȘTE ȘI Retailerul de parfumuri, cosmetice și accesorii SOLE Luxury Boutique analizează posibilitatea extinderii în franciză a rețelei de magazine fiziceRetailerul a vândut, anul trecut, în România haine și accesorii de 124,1 milioane de lei (27,5 milioane de euro), în creștere cu 81% comparativ cu 2014, atât organic, cât și pe fondul deschiderii a cinci magazine noi. Pentru acest an, compania estimează un avans de 50% al vânzărilor și 6 noi magazine.
În prezent, LC Waikiki are 18 magazine în România, în București, Cluj-Napoca, Brașov, Ploiești, Arad, Constanța, Baia Mare, İași, Craiova, Oradea și Timișoara și va continua extinderea.
Deschiderea unui nou magazin presupune o investiție de 1,5 milioane de dolari.
Retailerul vede pe piața din România un potențial de 40 de magazine până în 2023. În România, LC Waikiki a deschis primul magazin în 2009.
LC Waikiki are aproximativ 600 de magazine în 28 de țări și țintește să devină unul dintre cei mai de succes retaileri de modă din Europa până în 2023.
În 2014, veniturile totale, globale, ale companiei au fost de 2,53 miliarde de dolari, iar anul trecut au ajuns la 2,6 miliarde de dolari.