Renomia SRBA, controlat de grupul Renomia, cel mai mare intermediar de asigurări din Cehia, vrea să vândă anul viitor în România 10.000 de contracte de asigurare a riscului de avariere a anvelopelor vehiculelor în urma accidentelor și vandalismului. Polița a fost lansată recent, împreună cu Omniasig VIG, iar prima de asigurare este cuprinsă între 108 lei pe 1 an și 786 lei pe 3 ani.
"În România sunt aproximativ 8 milioane de autoturisme, din care circa 4 milioane au până în 15 ani vechime, adică se încadrează în ținta noastră de clienți. În contextul în care marea majoritate a parcului național auto nu are asigurare CASCO și anvelopele sunt foarte expuse riscului de avariere, asigurarea acestora este o oportunitate de piață care vine și în întâmpinarea nevoilor de protecție a clienților.
La acest număr de autoturisme, mai trebuie să adăugăm și autoutilitarele până în 3,5 tone, care fac și ele obiectul țintei noastre de clienți", spune pentru Profit.ro directorul general al Renomia SRBA, Gheorghe Grad.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Polița se încadrează în categoria asigurărilor de tip affinity, care reprezintă asocierea unei polițe cu un produs sau serviciu și acoperă diverse riscuri ale acestuia sau, indirect, îi oferă avantaje suplimentare. În această categorie intră asigurarea telefonului mobil, a laptop-ului, asigurarea de somaj asociată creditelor sau facturilor telefonice, pierderea cheilor sau documentelor, folosirea frauduloasă a cardului etc.
"Polița nu se încheie de sine stătător, ci doar la achiziția a 2 sau 4 anvelope noi de la unul din partenerii de distribuție", a spus Grad.
"Funcție de cât de rapid se termină implementarea produsului și pe celelalte site-uri și rețele de unități service cu care avem semnate contracte, noi estimăm încheierea unui număr de 2.000 de polițe în acest an, cu subscrieri de prime de aproximativ 600.000 lei. Pentru că lucrăm la extinderea distibuției produs pentru anul viitor și pe alte canale, previzionăm vânzarea a peste 10.000 polițe", a afirmat reprezentantul Renomia SRBA.
În prezent, polița este disponibilă la vânzare pe www.anvelope-discount.ro, urmând ca în viitor să fie distribuită și prin rețeaua de unități service specializate VIANOR, precum și pe site-urile www.premiumanvelope.ro, www.anvelope.ro și www.sigemo.ro.
CITEȘTE ȘI ANUNȚ Cât va pierde România în caz de aviz negativ pentru intrarea în Schengen"Pe toate aceste site-uri, produsul ar trebui să fie disponibil până la sfârșitul acestei luni sau cel târziu în prima decadă a lunii noiembrie. Distribuția va fi extinsă, având discuții în diverse stadii și cu alți parteneri", a mai spus Grad.
Mai multe detalii despre noua poliță sunt disponibile AICI și AICI.
Șeful Renomia SRBA spune că, în perioada următoare, brokerul și Omniasig vor lansa o nouă poliță pentru nișa auto.
"Avem în curs de elaborare și aprobare cu Omniasig un alt produs de nișă tot pe clasa auto, mai multe detalii urmând să fie disponibile la momentul lansării", a mai spus Grad.
Renomia SRBA Insurance Broker a consemnat în 2021 venituri din activitatea de intermediere de 24,5 milioane de lei, în urcare cu 14% față de 2020.
La finele anului trecut, cota brokerului pe piata de profil a atins 1,58%, rezultat care a plasat compania pe locul 11 în 2021.
Înființat de Gheorghe Grad în urmă cu peste 20 ani, SRBA a fost preluat în proporție de 51% de cehii de la Renomia în vara anului 2015.
Brokerul român a preluat brandul Renomia în primăvara anului 2016 și vinde polițe sub denumirea Renomia SRBA Insurance Broker.
Omniasig este parte a grupului austriac Vienna Insurance Group (Austria) și unul din primii cinci asigurători locali după nivelul primelor subscrise în 2021, conform datelor Autorității de Supraveghere Financiară (ASF).