Societatea Națională de Radiocomunicații (SNR), cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV), a obținut în 2021 o cifră de afaceri de 271,11 milioane de lei, în urcare cu 7,5% față de anul precedent, iar profitul net s-a dublat, la 19,69 milioane de lei.
Afacerile companiei au crescut față de 2020 pe fondul avansului din veniturile din servicii de televiziune și de colocări și închirieri spații și suporți de antene.
Veniturile totale au atins 278,92 milioane de lei, de la 266,31 miloane de lei în 2020, iar cheltuielile totale au avansat cu doar 0,06%, la 253,05 milioane de lei.
Datoriile au scăzut cu 7,3%, la 148,44 milioane de lei, iar creanțele s-au diminuat cu aproape 49%, la 12,41 milioane de lei.
CITEȘTE ȘI BCR Asigurări de Viață distribuie dividende de aproape 25 milioane de lei, în creștere față de 2020"Cei mai importanți clienți, alături de cei tradiționali Societatea Română de Radiofuziune și Societatea Română de Televiziune, sunt Vodafone România - 17,99 milioane de lei, Telekom România Mobile Communications - 11,24 milioane de lei, RCS&RDS - 14,84 milioane de lei, Serviciul de Telecomunicații Speciale - 8,21 milioane de lei și Orange România - 8,66 milioane de lei", potrivit datelor din raportul anual al companiei.
SNR este cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV). De asemenea, sub brandul Radiocom, SNR este furnizor de rețele și servicii de comunicații, transfer de date și Internet.
Compania este controlată integral de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării.