Protecția Consumatorului pierde definitiv litigiul cu Vodafone România pe subiectul majorării prețului abonamentelor, pentru că a introdus... tardiv apelul

Protecția Consumatorului pierde definitiv litigiul cu Vodafone România pe subiectul majorării prețului abonamentelor, pentru că a introdus... tardiv apelul

Foto: Tktktk | Dreamstime.com

Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 3 aug 2020

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a pierdut definitiv un proces cu Vodafone România pe subiectul majorării prețului abonamentelor, după ce Curtea de Apel București a respins, pe motiv de tardivitate, cererea de apel împotriva unei sentințe din noiembrie 2019, prin care Tribunalul București a anulat o amendă aplicată operatorului telecom în primăvara anului trecut. Sancțiunea a precedat ordinul ANPC prin care instituția a blocat aplicarea deciziei de majorare a tarifelor abonamentelor, ordin care a fost însă suspendat de instanță.

La începutul lunii mai 2019, ANPC a anunțat că dispus ca un operator de telefonie mobilă să înceteze practicile comerciale incorecte față de consumatori, constatate în urma unui control, realizate în scopul majorării costurilor abonamentelor. Surse din piață au declarat atunci pentru Profit.ro că este vorba de Vodafone România.

Urmărește-ne și pe Google News
RCS&RDS, la al doilea succes în fața ANPC. Compania a obținut anularea unei amenzi care a precedat un ordin al instituției de blocare a majorării tarifelor CITEȘTE ȘI RCS&RDS, la al doilea succes în fața ANPC. Compania a obținut anularea unei amenzi care a precedat un ordin al instituției de blocare a majorării tarifelor

Ordinul a fost precedat de o amendă de 70.000 de lei, anunțată de ANPC la 25 aprilie.

Vodafone România este al doilea operator de telefonie mobilă după cifra de afaceri și numărul de clienți.

Operatorul român este parte a grupului britanic de telecomunicații Vodafone.

viewscnt
Afla mai multe despre
vodafone
anpc
instanta
proces
plangere contraventionala
amenda
proces verbal