Producătorul român de înghețată Betty Ice, preluat de gigantul anglo-olandez Unilever, al doilea mare jucător din industria alimentară

Producătorul român de înghețată Betty Ice, preluat de gigantul anglo-olandez Unilever, al doilea mare jucător din industria alimentară

Betty Ice - Foto: Palas Mall

scris 30 ian 2018

Producătorul român de înghețată Betty Ice a ajuns la un acord de vânzare către gigantul anglo-olandez Unilever, al doilea mare jucător din industria alimentară, afirmă pentru Profit.ro surse apropiate tranzacției.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider

Valoarea tranzacției este de circa 90 milioane euro.

Urmărește-ne și pe Google News

Betty Ice, pe piață din 1994, afacere fondată și deținută de omul de afaceri sucevean Vasile Armenean, a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 126 de milioane de lei, în creștere cu 10,5% față de anul anterior.

Vasile Armenean

Vasile Armenean

EXCLUSIV Tranzacție: Mircea Vladu cedează participația sa de 4,99% la Happy Tour și primește 150.000 de euro de la ceilalți acționari, care evaluează astfel firma la 3 milioane euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tranzacție: Mircea Vladu cedează participația sa de 4,99% la Happy Tour și primește 150.000 de euro de la ceilalți acționari, care evaluează astfel firma la 3 milioane euro

Profitul s-a cifrat la 23,3 milioane de lei.

Antreprenorul sucevean a crescut și numărul de angajați. Astfel, în 2016, în cadrul companiei Betty Ice, erau angajate 635 de persoane, față de 609 persoane în 2015.

În România, Unilever este prezent și cu brandurile de margarină Becel, Rama și Delma. În România, alături de alte țări, Unilever comercializează margarina Flora sub brandul Becel.

Tranzacție: FUCHS, cel mai mare producător independent de lubrifianți, a cumpărat afacerea distribuitorului din România CITEȘTE ȘI Tranzacție: FUCHS, cel mai mare producător independent de lubrifianți, a cumpărat afacerea distribuitorului din România

Unilever, care mai are în portofoliu peste 400 de mărci, precum Knorr, Domestos, Magnum, Axe, Lipton și Dove, a fost desemnată în primăvara anului trecut compania cu cea mai bună strategie de marketing din lume în indicele Effie Effectiveness Index.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală și a locuinței, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2 miliarde de consumatori în fiecare zi.

Compania este al doilea jucător pe piața mondială, după Nestle.

Compania are 169.000 de angajați și a generat în 2016 vânzări în valoare de 52.7 miliarde euro în 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
betty ice
vanzari inghetata