Michael Bloomberg, candidat pentru a fi desemnat reprezentantul democraților în alegerile prezidențiale din SUA, a declarat pentru Reuters că este gata să cheltuiască o mare parte din averea sa pentru a-l scoate pe republicanul Donald Trump din Casa Albă în 2020 și a respins criticile rivalilor democrați pentru nominalizare potrivit cărora miliardarul încearcă să cumpere alegerile.
Al optulea în lista Forbes a celor mai bogați americani, Bloomberg a cheltuit pentru anunțurile promoționale din campania începută în noiembrie mai mult decât principalii rivali democrați în ultimul an, scrie News.ro.
„Prioritatea numărul unu este să scăpăm de Donald Trump. Îmi cheltuiesc toți banii pentru a scăpa de Trump”, a declarat Bloomberg aflat în turneul electoral în Texas, unul dintre cele 14 state care vor vota pe 3 martie. „Vreți să cheltuiesc mai mult sau mai puțin? Punct”.
Senatoarea Elizabeth Warren, unul dintre principalii candidați democrați, care a promis că va elimina banii din politică, l-a criticat pe Bloomberg când el și-a lansat campania cu un spot publicitar TV de 37 de milioane de dolari, acuzându-l pe fostul primar al orașului New York că încearcă să cumpere democrația americană.
CITEȘTE ȘI China consideră în continuare că Taiwan îi aparține, în ciuda realegerii lui Tsai Ing-wen în funcția de președinte„Sunt doar chestiuni politice, sperând să mă prindă din urmă și nu le place că fac asta pentru că reprezintă competiție, nu pentru că este o politică proastă”, a mai spus Bloomberg.
El a intrat în cursă după ce avuseseră loc deja șase dezbateri ale democraților. În sondaje, Bloomberg se află pe locul al cincilea, după Joe Biden, Bernie Sanders, Warren și Pete Buttigieg.
Bloomberg, fost republican care a făcut avere din vânzarea de informații financiare către firme de pe Wall Street, spune că toți patru sunt prea liberali pentru a-l învinge pe Trump. „Unul dintre motivele pentru care cred rezonabil că l-aș putea învinge pe Trump este că voi fi acceptabil pentru republicanii moderați”.
„Fie că vă place sau nu, nu poți câștiga alegerile dacă nu îi faci pe republicanii moderați să treacă linia. Ceilalți sunt mult prea liberali pentru ei și ei vor vota sigur pentru Donald Trump”.
Discursurile lui din campanie au atras un număr modest de oameni - câteva sute în Austin și mai puțini în San Antonio. Mulți dintre cei care au participat au spus că sunt independenți sau foști susținători ai lui Trump și că au aflat de candidatura lui Bloomberg datorită reclamelor.
Mesajele advertoriale ale lui Bloomberg au dominat posturile de televiziune la nivel național și în Texas.
Doar în acest stat, până la jumătatea lunii ianuarie, Bloomberg a plătit peste 15 milioane de dolari pentru reclame TV, potrivit lui Mark Jones de la Rice University din Houston.
Această cifră depășește suma cheltuită, cumulat, de ceilalți candidați democrați în 2019, potrivit unei analize Kantar/CMAG.
Pentru ediția de anul acesta a finalei Super Bowl, care va avea loc pe 2 februarie, la Miami, Trump și Bloomberg plănuiesc să difuzeze câte un clip advertorial de 60 de secunde.
Reprezentanții campaniei lui Trump au spus că au fost plătiți 10 milioane de dolari pentru timpul de emisie. Anul trecut, finala campionatului de fotbal american a fost urmărită de peste 100 de milioane de telespectatori.
„Nu poți ajunge la 330 de milioane de oameni strângând mâini. Televiziunea încă este mediul magic”, a adăugat Bloomberg. „Dacă Super Bowl nu ar fi ajuns la incredibil de mulți oameni, nu ar cere atât de mult sau nimeni nu ar plăti. Acesta este capitalismul la treabă”.Michael Bloomberg: Îmi cheltuiesc toți banii pentru a scăpa de Trump
Michael Bloomberg, candidat pentru a fi desemnat reprezentantul democraților în alegerile prezidențiale din SUA, a declarat pentru Reuters că este gata să cheltuiască o mare parte din averea sa pentru a-l scoate pe republicanul Donald Trump din Casa Albă în 2020 și a respins criticile rivalilor democrați pentru nominalizare potrivit cărora miliardarul încearcă să cumpere alegerile.
Al optulea în lista Forbes a celor mai bogați americani, Bloomberg a cheltuit pentru anunțurile promoționale din campania începută în noiembrie mai mult decât principalii rivali democrați în ultimul an.
„Prioritatea numărul unu este să scăpăm de Donald Trump. Îmi cheltuiesc toți banii pentru a scăpa de Trump”, a declarat Bloomberg aflat în turneul electoral în Texas, unul dintre cele 14 state care vor vota pe 3 martie. „Vreți să cheltuiesc mai mult sau mai puțin? Punct”.
Senatoarea Elizabeth Warren, unul dintre principalii candidați democrați, care a promis că va elimina banii din politică, l-a criticat pe Bloomberg când el și-a lansat campania cu un spot publicitar TV de 37 de milioane de dolari, acuzându-l pe fostul primar al orașului New York că încearcă să cumpere democrația americană.
„Sunt doar chestiuni politice, sperând să mă prindă din urmă și nu le place că fac asta pentru că reprezintă competiție, nu pentru că este o politică proastă”, a mai spus Bloomberg.
El a intrat în cursă după ce avuseseră loc deja șase dezbateri ale democraților. În sondaje, Bloomberg se află pe locul al cincilea, după Joe Biden, Bernie Sanders, Warren și Pete Buttigieg.
Bloomberg, fost republican care a făcut avere din vânzarea de informații financiare către firme de pe Wall Street, spune că toți patru sunt prea liberali pentru a-l învinge pe Trump. „Unul dintre motivele pentru care cred rezonabil că l-aș putea învinge pe Trump este că voi fi acceptabil pentru republicanii moderați”.
„Fie că vă place sau nu, nu poți câștiga alegerile dacă nu îi faci pe republicanii moderați să treacă linia. Ceilalți sunt mult prea liberali pentru ei și ei vor vota sigur pentru Donald Trump”.
Discursurile lui din campanie au atras un număr modest de oameni - câteva sute în Austin și mai puțini în San Antonio. Mulți dintre cei care au participat au spus că sunt independenți sau foști susținători ai lui Trump și că au aflat de candidatura lui Bloomberg datorită reclamelor.
Mesajele advertoriale ale lui Bloomberg au dominat posturile de televiziune la nivel național și în Texas.
Doar în acest stat, până la jumătatea lunii ianuarie, Bloomberg a plătit peste 15 milioane de dolari pentru reclame TV, potrivit lui Mark Jones de la Rice University din Houston.
Această cifră depășește suma cheltuită, cumulat, de ceilalți candidați democrați în 2019, potrivit unei analize Kantar/CMAG.
Pentru ediția de anul acesta a finalei Super Bowl, care va avea loc pe 2 februarie, la Miami, Trump și Bloomberg plănuiesc să difuzeze câte un clip advertorial de 60 de secunde.
Reprezentanții campaniei lui Trump au spus că au fost plătiți 10 milioane de dolari pentru timpul de emisie. Anul trecut, finala campionatului de fotbal american a fost urmărită de peste 100 de milioane de telespectatori.
„Nu poți ajunge la 330 de milioane de oameni strângând mâini. Televiziunea încă este mediul magic”, a adăugat Bloomberg. „Dacă Super Bowl nu ar fi ajuns la incredibil de mulți oameni, nu ar cere atât de mult sau nimeni nu ar plăti. Acesta este capitalismul la treabă”.