Dante International, administratorul eMAG, cel mai mare retailer online eletroIT, și-a propus să ajungă la 1.000 de lockere până la finele anului viitor, de la 147 în prezent și 300 până la evenimentul Black Friday din acest an, a anunțat Iulian Stanciu, șeful companiei.
“Din februarie 2020, vrem ca clienții să poată returna produsele prin intermediul lockerelor”, a spus Stanciu.
La nivelul Capitalei, care deține 30% din business-ul eMAG, lockerele au o pondere de 16% în livrări, iar punctele de livrare, inclusive Poșta Română, reprezintă 35%. La nivel național, lockerele au o cotă de 2%, iar punctele de livrare dețin o pondere de 32%.
Curierii reprezintă 26% din livrări la nivelul Bucureștiului și 64% la nivel national.
“Vrem să extindem prezența lockerelor și vrem să colaborăm și cu primăriile și cu alte instituții”, a mai spus șeful companiei.
La finele lunii mai a acestui an, omul de afaceri Iulian Stanciu a anunțat că grupul de firme eMAG a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de 4,77 miliarde de lei, în creștere cu 17,5% față de anul precedent.
Rezultatele au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în angajați, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională.
eMAG România a consemnat afaceri de 3,17 miliarde de lei, cu 23% mai mult față de 2017. Vânzările eMAG în România, Bulgaria, Ungaria și ale FashionDays, controlată de Dante, au avansat cu 28%, la 4,24 miliarde de lei.
Dante International este controlată de grupul sud-african Naspers și Iulian Stanciu, cu o participație de circa 20%. Grupul eMAG include Dante International (eMAG Romania), Depanero, Conversion Marketing, Sameday Courier (Delivery Solutions), PC Garage, eMAG Bulgaria, eMAG Ungaria și eMAG Polonia.