Pizza Dominium a devenit Gusto Dominium și mizează pe afaceri în creștere cu 20% în acest an

Pizza Dominium a devenit Gusto Dominium și mizează pe afaceri în creștere cu 20% în acest an
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 15 mar 2016

Pizza Dominium, unul dintre lanțurile de restaurante de origine poloneză prezente pe piața locală, a rebranduit toate cele șapte restaurante și și-a schimbat denumirea în Gusto Dominium. Compania vrea să deschidă în acest an trei unități noi și să-și majoreze afacerile cu 20%.

”După o istorie de circa 10 ani pe piața locală, ne-am dorit o repoziționare și am decis rebrandingul tuturor celor șapte locații pe care le deținem. Astfel, începând din acest an, toate restaurantele noastre se numesc Gusto Dominium, odată cu acest lucru fiind realizate și modificări în ceea ce privește amenajarea locațiilor și transformarea lor în restaurante de tip trattoria”, a declarat Daniel Grigorescu, director general al Gusto Dominium.

Urmărește-ne și pe Google News

Un alt motiv care a stat la baza rebrandingului a fost faptul că foarte mulți dintre clienții și potențialii clienți identificau locațiile cu o pizzerie, deși meniul cuprindea și produse de bucătărie. Odată cu această shimbare, Gusto Dominium vizează o nouă categorie de clienți, oferind peste 60 produse în meniu, din toate categoriile (pizza, salate, produse de bucătărie internațională, deserturi).

KFC și Pizza Hut caută peste 450 de oameni pentru cele 10 restaurante care vor fi deschise în acest an CITEȘTE ȘI KFC și Pizza Hut caută peste 450 de oameni pentru cele 10 restaurante care vor fi deschise în acest an

”În acest moment, rebrandingul a fost deja încheiat în majoritatea locațiilor, urmând ca cea din Militari Shopping Center din Capitală să fie realizată în decursul lunii martie, iar în Ploiești să fie definitivată în următoarele două luni”, a mai adăugat Daniel Grigorescu.

Rebrandingul va fi urmat, potrivit estimărilor companiei, și o creștere a business-ului cu circa 20% în acest an, de la 2 milioane euro în 2015, la circa 2,4 milioane de euro.

”Un impact deosebit în creșterea cifrei de afaceri îl va avea și deschiderea unei locații în București, planificată pentru luna mai a acestui an. De asemenea, pentru 2016 mizăm pe inaugurarea a încă două noi restaurante Gusto Dominium, odată cu identificarea celor mai bune locații în centrele comerciale din Capitală și din țară”, a mai spus Daniel Grigorescu.

În acest moment, Gusto Dominium deține pe piața locală 7 locații, dintre care 6 în București (AFI Palace Cotroceni, Militari Shopping Center, Mega Mall, Obor, Titan, Piața Unirii) și unul în Ploiești (AFI Palace Ploiești). 

Compania este parte a grupului Gusto Dominium din Polonia, business înființat în 1993 și cu 70 de restaurante pe piața poloneză. Grupul a realizat anul trecut afaceri de 16,4 milioane de euro, din care 2 milioane de euro au fost realizate în România.

viewscnt
Afla mai multe despre
pizza dominium
rebranding
investiții