Philip Morris România are din septembrie un nou director de Corporate Affairs, Alexandra Olaru, numită în locul Soranei Mantho, care a plecat din companie pentru o carieră de consultant independent.
Din această funcție, Alexandra Olaru va conduce departamentul care dezvoltă și implementează strategia de comunicare și de corporate affairs, se arată într-un comunicat al companiei.
Înainte de a se alătura Philip Morris, Alexandra a lucrat pentru companii internaționale precum Nestlé România, Unilever South Central Europe și McDonald’s România, pentru care a dezvoltat strategia de comunicare internă și externă și a coordonat toate activitățile de Public Affairs.
Ea a absolvit în 1996 facultatea de Relații Economice Internaționale din cadrul Academiei de Studii Economice și are o experiență de 18 ani în comunicare.
Grupul american Philip Morris, lider mondial în fabricarea de produse din tutun, și-a lansat activitatea pe piața locală în 1993, iar în 1998 a început producția, cu o investiție de 100 milioane dolari într-o fabrică de țigarete în Otopeni, județul Ilfov. PMI are în portofoliu mărci precum Marlboro, Parliament, Virginia Slims și L&M.
PMI este prezent în România prin două companii: Philip Morris Trading (platforma de distribuție) și Philip Morris România (fabrica de țigarete).