PayU România estimează față de 2015 o creștere cu 60% a plăților online realizate de Black Friday, pe data de 18 noiembrie, care vor atinge 110 milioane de lei.
”Piața plăților online este într-o continuă creștere de la un an la altul, iar acest lucru este cu atât mai evident de Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului. Estimăm că, din totalul comenzilor, 25% vor fi achitate online, folosind cardul bancar. Dintre diferitele modalități de plată online, plata prin card cu rate a înregistrat o evoluție considerabilă în ultimii doi ani. Anul acesta ne așteptăm ca valoarea tranzacționată prin carduri cu rate să se dubleze, ajungând la aproximativ 40 milioane lei”, a declarat directorul PayU România, Marius Costin, într-un comunicat remis Profit.ro.
În ceea ce privește plățile online, încă este loc de creștere, însă consumatorii au nevoie să știe cum funcționează plățile online, care sunt avantajele pe care le pot avea, cum pot verifica dacă un magazin online este sigur și care sunt tipurile de plăți online, astfel încât să aleagă în cunoștință de cauză varianta cea mai potrivită pentru ei.
CITEȘTE ȘI evoMAG anticipează vânzări de 4,5 mil. euro în perioada Black Friday, cu 50% mai mult decât în 2015”Încrederea acestora în plățile online poate veni în urma unei campanii educaționale consistente și pe termen lung, susținută de întreaga industrie”, a afirmat Costin.
PayU România a investit și în acest an în dezvoltarea capacității tehnice a platformei companiei.
“Testele efectuate ne-au arătat că suntem pregătiți să susținem peste 3.000 tranzacții pe minut”, a estimat Alin Breabăn, Software Development Manager Technology Center PayU Group.
Topul produselor pe care clienții aleg să le cumpere online este condus de IT&C, categorie urmată de fashion&beauty, home&deco, produsele pentru copii și cărți. Aceleași categorii vor fi cele mai cerute și de Black Friday.
CITEȘTE ȘI Flanco și evoMAG au început Black FridayPrintre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta se numără Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.
PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe piețele din Europa Centrală și de Est și procesează tranzacții pentru comercianți precum Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.
În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții.
La nivel global, PayU Group operează în 16 țări pe patru continente pentru sute de mii de comercianți și este deținut de Naspers, o companie multinațională originară din Africa de Sud, cu operațiuni în media și servicii online.