Otter s-a extins cu 7 magazine de încălțăminte, a lansat un nou brand și încheie cu afaceri de 26 mil. euro

Otter s-a extins cu 7 magazine de încălțăminte, a lansat un nou brand și încheie cu afaceri de 26 mil. euro
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 29 dec 2015

Grupul de încălțăminte Otter Distribution, controlat de omul de afaceri Filip Schwartz, încheie anul cu afaceri în creștere la 26 milioane euro, după ce a deschis 7 unități și a lansat un nou concept de magazin - Tezyo, a declarant pentru Profit.ro Cristi Movilă, Director eCommerce la Otter.

Anul trecut, Otter Distribution a avut afaceri de 24 milioane euro.

Urmărește-ne și pe Google News

”În 2015, Otter Distribution și-a consolidat poziția pe piața locală, înregistrând un parcurs ascendent pentru toate diviziile companiei. O estimare a cifrei de afaceri pentru anul 2015 este de 26 milioane euro, iar pentru 2016 estimăm o creștere de aproximativ 5%”, a spus Movilă.

Rețeaua companiei s-a extins în acest an cu șapte noi magazine: un multibrand Otter și monobrand Aldo în MegaMall București, câte un magazin multibrand Salamander în Băneasa Shopping City din București, unul în Cluj-Napoca și unul în Deva, un magazin Otter în Coresi Brașov și un nou concept de magazin– -Tezyo în Băneasa Shopping City.

La nivel național, rețeaua Otter Distribution numără în prezent un total de 61 de magazine, din care 31 sunt magazine Otter multibrand.

Rețeaua mai cuprinde și magazinele monobrand Otter, magazinele multibrand Salamander, magazinele monobrand Aldo, Call It Spring și Clarks și noul concept de magazin multibrand, Tezyo.

”Considerăm că mai există potențial de creștere cu 10% al numărului de magazine Otter, printr-o strategie mixtă de intrare în noile mall-uri, deschideri sau relocări în locații existente, cu potențial. (…) Pentru viitorul apropiat, intenționăm să ne concentrăm mai ales pe consolidarea poziției noastre pe piața locală de business în domeniu”, a arătat Movilă.

El spune că cele mai bine vândute produse sunt cele care aparțin brandurilor Otter, Epica, Geox, Image, Ara, Converse și Clarks.

În primăvara acestui an, Otter a lansat un magazin online, care a înregistrat o creștere rapidă a  vânzărilor, reprezentând peste 6% din totalul vânzărilor magazinelor multibrand Otter. Movilă estimează o creștere constantă pe online, ponderea urmând să ajungă la 10% în următorii doi ani.

În ceea ce privește perioadele cu cele mai mari vânzări, directorul Otter spune că acestea se înregistrează în perioada imediat următoare schimbărilor de colecție, urmată de perioadele de reduceri.

În ultimii ani, piața de retail de încălțăminte s-a dezvoltat, cu extinderi ale retailerilor cu vechime pe piață, dar și cu noi intrări, devenind tot mai concurențială.

Filip Schwartz este acționar minoritar și în cadrul clinicilor medicale RomGerMed, controlate de fratele său Sam Dorian Schwartz.

viewscnt
Afla mai multe despre
otter
extindere
magazine
încălțăminte