Orange începe să taie în România din cheltuielile operaționale: vrea să schimbe modul de trimis facturile către clienți

Orange începe să taie în România din cheltuielile operaționale: vrea să schimbe modul de trimis facturile către clienți
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 8 iul 2019

Orange România, liderul pieței de telefonie mobilă, vrea să schimbe modul în care trimite facturile către clienți, astfel încât, din această lună, factura să le fie pusă la dispoziție exclusiv în format electronic, prin email.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

FOTO Lidl retrage de la vânzare un produs la care a fost detectată Salmonella CITEȘTE ȘI FOTO Lidl retrage de la vânzare un produs la care a fost detectată Salmonella
Urmărește-ne și pe Google News

Clienții au primit un termen de maximum 4 zile în care să decidă asupra activării facturii electronice.

“Salut. Te anunțăm că începând cu luna aceasta, factura ta Orange va fi disponibilă exclusiv în format electronic și o vei primi lunar pe email. O poți accesa oricând și pe calculator în My Orange, https://oran.ge/facturi. Dacă nu dorești activarea facturii electronice, trimite un SMS GRATUIT cu textul NU la 8333, în maxim 4 zile”, se arată în mesajul transmis de operator.

FOTO Tarife considerate aberante în Cluj-Napoca. Festivalul Untold scumpește uimitor cazarea în oraș CITEȘTE ȘI FOTO Tarife considerate aberante în Cluj-Napoca. Festivalul Untold scumpește uimitor cazarea în oraș

Orange România are peste 10 milioane de clienți.

Anul trecut, afacerile companiei au atins 5,74 miliarde de lei, de la 5,36 miliarde de lei în 2017 și 4,92 miliarde de lei în 2016.

Profitul net a scăzut la 192,2 milioane de lei, comparativ cu 319,35 milioane de lei în 2017 și 383,59 milioane de lei în 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
factura
email