Noriel vrea să ajungă la 100 de magazine și afaceri de 90 milioane euro până în 2020

Noriel vrea să ajungă la 100 de magazine și afaceri de 90 milioane euro până în 2020
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 10 feb 2016

Retailerul de jucării Noriel vrea să-și dubleze numărul de magazine până în 2020 și să ajungă la 100 de unități, ceea ce ar putea duce la o triplare a cifrei de afaceri, spre valoarea de 90 milioane euro, potrivit datelor companiei.

”Retailerul ramâne în continuare cea mai mare rețea de jocuri și jucării din România, cu 47 de magazine în țară, 13 dintre ele fiind în București, însă extinderea în țară este planificată în noua formulă de magazine și nu după modelul celor clasice Noriel Toys. Astfel, compania își propune ca în 2020 să ajungă la 100 de magazine, în special în format MegaStore, ceea ce ar putea duce la triplarea cifrei de afaceri”, se arată într-un comunicat al companiei.

Urmărește-ne și pe Google News

Vânzările Noriel au crescut anul trecut cu 30%, la circa 30 milioane euro, 2015 fiind cel mai bun an istoric pentru companie.

”Anunțăm din nou cel mai bun an pentru Noriel, de la deschiderea primului magazin în 2009, pentru a doua oară consecutiv. În 2015, ne-am concentrat mai mult pe formatul mare de magazine, MegaStore, am închis unele formate mai mici, am consolidat segmentul online după ce anul trecut am introdus posibilitatea de a comanda online și ridica din oricare magazin selectată”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.

Anul trecut, Noriel a deschis șase magazine MegaStore (700 - 1.000 metri pătrați ), iar pentru 2016 estimează un număr asemănător.

Conceptul Noriel MegaStore cuprinde o varietate mare de produse și presupune o investiție mai mare, a arătat anterior Constantinescu, dând ca exemplu cel mai mare magazine al rețelei, de 1.100 metri pătrați, deschis în Timișoara, care a necesitat o investiție de 500.000 euro.

Noriel: Nu excludem o expansiune regională, chiar prin achiziția unui alt jucător CITEȘTE ȘI Noriel: Nu excludem o expansiune regională, chiar prin achiziția unui alt jucător

Retailerul a intrat anul trecut și pe categoria de fashion pentru categoriile de vârstă: 0-2 ani, 3-6 ani și 7-12 ani, produsele fiind fabricate atât local, cât în străinătate, și a dezvoltat segmentul de puericultură.

Potrivit unor informații anterioare, peste o treime din jucăriile vândute în magazinele Noriel sunt sub propriul brand, care sunt prezente și în marile rețele de hipermarketuri.

În ceea ce privește magazinul online, șeful Noriel spune că vânzările online au crescut anul trecut cu peste 40% față de 2014.

În prezent, Grupul Noriel include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucării), Toys and Games Industry (fabrica de jucării de la Prahova), Intertoy Zone (divizia de retail fizic și online).

Acționarii grupului sunt familia Constantinescu și compania Axxess Capital, care administrează fondurile de investiții RAEF și BAF.

viewscnt
Afla mai multe despre
noriel
afaceri
magazine
perspective