Grupul de companii Telekom Romania anunță începerea procesului de rebranding a celor 176 de magazine Germanos care, astfel, devin Telekom. Lucrările pentru înlocuirea elementelor de identitate de marcă au început deja în opt magazine, iar procesul de rebranding va continua pe parcursul următoarelor luni pentru întreaga rețea națională Germanos.
Operațiunea a fost anunțată de Profit.ro din vară ca fiind pregătită.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2016, Germanos Telecom Romania a înregistrat afaceri de 177,5 milioane de lei, în scădere cu aproximativ 6% față de 2015. Pierderea netă înregistrată de Germanos Romania a crescut la 52,2 milioane de lei, de la 39,77 milioane de lei în 2015.
În intervalul 2008 – 2016, retailerul a raportat pierdere în fiecare an, care, cumulat, depășește 285 milioane de lei. De asemenea, în perioada analizată, datoriile Germanos au crescut de aproape 3 ori, la 580 milioane de lei.
Procesul de rebranding implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală din magazine cu cele ale Telekom. Lucrările au fost demarate într-un număr de opt magazine situate în Blaj, București (zona Mihai Bravu), Codlea, Cluj-Napoca (zona Carrefour, respectiv Iulius Mall), Giurgiu, Odorhei și Târgoviște.
În această săptămână vor începe lucrările în alte opt magazine, cele mai multe fiind din București.
Magazinul online Germanos va fi în continuare funcțional în perioada următoare pentru orice potențial cumpărător.
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.