World Class România speră să încheie anul cu afaceri de peste 46 de milioane de lei

World Class România speră să încheie anul cu afaceri de peste 46 de milioane de lei
scris 19 nov 2015

Unul dintre jucătorii importanți pe piața de wellness din România, World Class, estimează o creștere de 10% a afacerilor în acest an, de la 42,5 milioane de lei cât a înregistrat în 2014.

Cele 17 cluburi, la care se adaugă centrul premium W, deschis în București, în vara acestui an, au peste 35.000 de clienți. Cluburile au peste 325 de instructori și peste 50.000 de clase derulate anual.

Urmărește-ne și pe Google News

Recent, reprezentanții clubului au anunțat că vor schimba structura abonamentelor pentru toate cluburile din București și din țară, mai puțin pentru W,  astfel încât, în funcție de tipul ales, clienții pot avea acces în mai multe cluburi.

„Odată cu extinderea rețelei - anul acesta am adăugat cinci noi cluburi în portfoliul nostru - dorim să oferim membrilor existenți și viitori posibilitatea de a accesa mai multe sau toate facilitățile și serviciile din cadrul World Class. Este un model de business nou pentru piața din România, care vizează oamenii cu un stil de viață activ și pune accent pe beneficii, precum proximitatea față de locul de muncă și casă ori diversificarea activităților de fitness”, a declarat Mikael Fredholm, CEO World Class România și Serbia.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
world class romania
fitness
sport