Brandul britanic de modă de lux Burberry obținut o creștere cu 18% a vânzărilor în magazine realizate în termeni comparabili, în primul trimestru, îndeplinind așteptările pieței datorită unei reveniri continue în China, transmite Reuters.
Vânzările din China continentală, cea mai mare piață a sa, au crescut cu 46% în cele 13 săptămâni încheiate la 1 iulie, reflectând ieșirea țării din restricțiile pentru Covid-19.
Declarația financiară a companioei mai arată că vânzările în Europa au crescut cu 17%, susținute de cererea din partea turiștilor din SUA și Orientul Mijlociu, scrie News.ro.
America a rămas însă un punct slab. Vânzările trimestriale au scăzut cu 8%, după un declin de 7% în trimestrul precedent.
”Cred că (cererea din partea) cumpărătorului aspirațional a slăbit puțin... dar creștem în cohorta individuală cu averi mari... care cumpără produse la prețuri mai mari pentru articole din piele și îmbrăcăminte exterioară”, a declarat directorul financiarl interimar, Ian Brimicombe.
Acesta a spus că mai mulți turiști par să se întoarcă în Europa continentală mai degrabă decât în Londra și că Burberry presează guvernul britanic pentru o nouă schemă de taxe pe vânzări pentru a-i atrage.
CITEȘTE ȘI Entuziasmul din jurul Threads a scăzut în ultimele zileCompania cu o istorie de 167 de ani, cunoscută pentru trenciurile sale, și-a reiterat, de asemenea, previziunile privind creșterea veniturilor cu un ritm scăzut de două cifre pentru anul financiar 2024.
Directorul general Jonathan Akeroyd a spus că vânzările de îmbrăcăminte exterioară și articole din piele au funcționat bine și că este încântat de noile produse de la designerul Daniel Lee, care vor sosi în magazine în septembrie.
Lee, care s-a alăturat companiei în septembrie, și-a dezvăluit colecția de debut la Săptămâna Modei de la Londra, în februarie.
Vânzările de articole din piele în termeni comparabili au crescut cu 13%, gențile de damă, în special Frances și Burberry, performând bine, a spus compania.
”Burberry trece printr-o revoluție liniștită într-un moment în care alte mărci de lux, cum ar fi LVMH și Richemont, își consolidează propriile poziții de lider”, a spus Richard Hunter, de la Interactive Investor, despre eforturile mărcii britanice de a ajunge în topul pieței de lux.