Spotify a anunțat că își va lansa serviciul de streaming muzical pe 85 de piețe noi, în următoarele câteva zile, urmând ca acesta să devină disponibil pentru peste 1 miliard de oameni la nivel mondial. Acțiunile Sotify au crescut cu 6% în urma informației, la un nivel record, transmite Reuters.
Compania, care și-a lansat serviciul în urmă cu mai bine de un deceniu, este disponibilă în prezent în 93 de țări și are 345 milioane de utilizatori activi lunar, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noile piețe includ țări din Asia, Africa, Europa și America Latină.
”Împreună, aceste piețe reprezintă mai mult de 1 miliard de oameni, aproape jumătate dintre aceștia folosind deja internetul, unele dintre locurile în care mergem, precum Bangladesh, Pakistan și Nigeria, au cea mai mare creștere a numărului de utilziatori ai internetului din lume”, a spus directorul pentru afaceri premium Alex Norstrom.
De asemenea, compania a semnat mai multe acorduri pentru podcast-uri, inclusiv un parteneriat de mai mulți ani cu Warner Bros și DC, pentru o serie de podcast-uri cu scenariu narativ.
Primul, ”Batman Unburied”, va fi lansat la sfârșitul acestui an, ca parte a unui set de personaje ale căror povești vor fi explorate prin audio, inclusiv Superman, Wonder Woman, Joker și Catwoman, printre altele.
CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business onlineSpotify a cheltuit sute de milioane de dolari pentru a-și dezvolta gama de podcasturi, care acum include mai mult de 2,2 milioane de titluri, în creștere față de 700.000 cu un an mai devreme.
Compania a lansat, de asemenea, un nou serviciu pe bază de abonament, Spotify HiFi, pentru care abonații premium din anumite piețe vor putea să-și îmbunătățească calitatea sunetului melodiilor la muzică ”fără pierderi” de calitate CD.
Spotify, care a reușit să depășească reticența marilor case de discuri și a unor artiști muzicali importanți pentru a remodela modul în care oamenii ascultă muzică, se confruntă acum cu o concurență crescândă din partea rivalilor Apple Music și Amazon Music. Cu toate acestea, a înregistrat o creștere accentuată a abonaților cu plată în timpul pandemiei de coronavirus, deoarece oamenii au fost închiși acasă și au ajuns la 155 de milioane de abonați cu plată pentru serviciul premium.