După o creștere cu 17% a cifrei de afaceri în 2020, SARTO bespoke estimează pentru 2021 o majorare cu 30% a acesteia. În plus, pentru a celebra cei 10 ani de prezență pe piața locală, brandul pregătește un produs inovator din categoria stilului casual.
În contextul schimbărilor și provocărilor din 2020, SARTO bespoke și-a dezvoltat și prezența online pentru a fi mai aproape de clienții săi. Desi produsele pe comandă se realizează în urma unei vizite la showroom, SARTO și-a consolidat prezența online prin servicii adaptate noilor nevoi ale clienților. Primul pas a fost în 2020 lansarea noii platforme sarto.ro, construită pentru a simplifica semnificativ achizițiile online și pentru a replica în mediul online experiența bespoke.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Specialiștii SARTO au oferit consultanță atât prin telefon, cât și printr-un set de canale online. Ca rezultat, compania a înregistrat o creștere cu până la 50% a comenzilor online, cu precădere pe platforma destinată produselor Loake Shoemakers. De asemenea, în magazinul online SARTO, comenzile de produse ready to wear s-au dublat. Acest aspect a fost influențat semnificativ de schimbarea generală a comportamentului consumatorului care, în contextul pandemiei, a devenit mult mai deschis la a cumpăra online.
Planuri pentru 2021
În 2021 SARTO va păstra în calendarul lansarilor cele 2 două colecții principale: primăvară-vară și toamnă-iarnă. Acestea pun accentul pe inovațiile la nivelul fibrelor din care sunt realizate hainele, tendințele în materie de stil, geometrie și cromatică, precum și funcționalitatea (ex. o pereche de pantaloni cu proprietăți stretch sau o cămașă care păstrează o temperatură optimă la nivelul pielii).
Totodată, fiind un an aniversar pentru SARTO, brandul a anunțat o serie de surprize, nu doar pentru clienți, ci și pentru industrie. “Știm deja că suntem percepuți ca lider pe segmentul nostru, motiv pentru care avem toate motivele să ne reafirmăm această poziție prin noi inițiative și proiecte. În plus, am observat cu toții fenomenul digitalizării. Se întâmplă în toate industriile, motiv pentru care și noi căutăm soluții și investim resurse de timp și energie în a aduce experiența de comandă cât mai aproape de consumator, prin intermediul platformelor digitale. Ultimii ani la SARTO au fost marcați de inovație tehnologică, cum ar fi introducerea configuratorului în 2014. În momentul de față lucrăm la alte repere tehnologice care să-i permită consumatorului să simtă mult mai aproape experiența de comandă.”, a declarat Matei Ladea, managing partner, SARTO.