Roger Waters, membru fondator al trupei rock britanice Pink Floyd, a declarat că a refuzat "o sumă uriașă de bani" oferită de compania Facebook, al cărei președinte, cofondator și CEO este Mark Zuckerberg, pentru utilizarea piesei emblematice din 1979 "Another Brick in the Wall, Part 2" într-o reclamă pe Instagram, relatează Business Insider, care citează revista Rolling Stone.
"A venit în această dimineață cu o ofertă pentru o sumă uriașă, uriașă de bani", a declarat Waters la un eveniment recent pro-Julian Assange. El a adăugat că a refuzat în mod categoric oferta Facebook, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Menționez asta doar pentru că aceasta este o mișcare insidioasă a lor pentru a prelua absolut tot", a precizat muzicianul, adresându-se lui Mark Zuckerberg și subliniind că nu dorește să fie "părtaș" la așa ceva.
Far Out Magazine a relatat anterior că formația a refuzat să permită ca muzica sa să fie utilizată în cadrul reclamelor care nu sunt pentru o "cauză bună".
Liderul formației inclusă în "US Rock and Roll Hall of Fame", în 1996, și în "UK Music Hall of Fame", în 2005, a citit din scrisoare în timpul evenimentului. "Considerăm că sentimentul de bază al acestui cântec continuă să fie atât de răspândit și atât de necesar astăzi, ceea ce dovedește cât de atemporală este piesa", se spunea în cerere.
CITEȘTE ȘI Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizareWaters a declarat că, în opinia sa, compania americană dorește "să facă Facebook și Instagram mai puternice decât sunt deja... astfel încât să poată continua să ne cenzureze pe toți cei din această încăpere și să împiedice povestea despre Julian Assange să ajungă la publicul larg și acesta să poată spune: "Ce? Nu. Gata".
"Cum de i-am dat putere?", s-a întrebat Waters în cadrul evenimentului, cu referire la Zuckerberg. "Totuși, iată-l, unul dintre cei mai puternici idioți din lume", a adăugat muzicianul.
Facebook nu a răspuns la solicitarea Business Insider de a comenta pe marginea acestui subiect.