Diva pop Rihanna se pregătește să își lanseze propria marcă de lux împreună cu grupul internațional LVMH, a anunțat joi presa de specialitate, scrie AFP.
Vedeta născută în Barbados, care deja deține brandul de succes Fenty, este în negocieri cu gigantul francez, proprietarul Dior, Louis Vuitton, Fendi și Givenchy, potrivit Women's Wear Daily (WWD), scrie News.ro.
Această marcă care include și produse prêt-à-porter precum și marochinărie și accesorii, ar putea fi lansată anul acesta în același timp cu noul album al Rihannei, potrivit WWD.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
LVMH, deținut de omul de afaceri francez Bernard Arnault, a refuzat să facă orice fel de comentarii.
Împreună cu fanii ei și șapte milioane de persoane care o urmăresc pe rețelele de socializare, Rihanna este una dintre cele mai influente personalități din lume.
Obișnuită cu prezentările de modă, și în speciale cele ale casei Dior la Paris, cântăreața este și o creatoare avizată.
În afară de propria linie Fenty, ea a contribuit la dezvoltarea vânzărilor la Puma, când a devenit director creativ. A lansat și o linie de lenjerie intimă.
Un nou brand de lux condus de o femeie de culoare constituie o evoluție enormă în lumea modei. Piața de lux a fost întotdeauna ocupată de case istorice franceze și italiene.
Creatorii americani de culoare au făcut descoperiri spectaculoase în ultimul timp, precum Virgil Abloh, designerul starurilor din generația Y. Virgil Abloh, ai cărui părinți sunt originari din Ghana, conduce departamentul de modă masculină al casei Louis Vuitton, precum și propria marcă Off-White.