Grupul italian de modă Prada va construi în România o nouă fabrică, pentru articole de voiaj și marochinărie de lux, relevă date analizate de Profit.ro.
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie.
Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
Pentru acest proiect, italienii au virat, într-o primă etapă, 25,2 milioane lei. Date asumate cu Ministerul Finanțelor indică însă o investiție totală de circa 19 milioane euro (15,66 milioane euro cheltuieli eligibile și 3,24 milioane euro cheltuieli neeligibile), pentru o investiție care va genera 331 locuri de muncă și care va avea în spate și un ajutor de stat de 7,83 milioane euro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
Prada deține deja o fabrică în România, la Sibiu, pe care o controlează integral.
Compania din Milano, care este listată și la Hong Kong, a anunțat o creștere de 66% a veniturilor la curs valutar constant, la un total de 1,5 miliarde de euro, un nivel aflat ușor sub cel din prima jumătate a anului 2019, înainte de declanșarea pandemiei, dar peste cele 1,43 milairde de euro anticipate de analiști.
Criza globală de sănătate a întrerupt doi ani de revenire a vânzărilor Prada, rezultatul unui plan de redresare concentrat pe comerțul electronic și vânzări la prețuri integrale.
Ca și restul sectorului de lux, Prada a început să vadă semnele de revenire a afacerilor vara trecută, odată cu redeschiderea pieței chineze.
Vânzările din rețeaua de magazine Prada au totalizat 1,281 miliarde de euro, cu 8% peste nivelul din primele șase luni ale anului 2019.