Ca orice cutremur care se respectă, criza sanitară, va avea și o replică pe măsură, iar întrebarea pe care și-o pun toți antreprenorii și oamenii de business zilele acestea este “care vor fi urmările economice ale lui 2020?”. Bineînțeles, unele industrii au suferit dincolo de pragul disperării (HoReCa), altele au prosperat (echipamentul de protecție). Dar nu va veni, oare, nota de plată consolidată? Va fi 2021 anul scadențelor? Și dacă urmează o criză economică, va fi ca în 2008? Ca în 2000? Ca în 1929?
În acest context, SARTO bespoke se pregătește de criză cu lansarea de 1 Decembrie 2020 a unui produs menit să-i susțină pe bărbații care nu se vor opri din business nici în 2021: Costumul din 6 piese.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În pachetul anti-criză clientul va primi un sacou, 2 perechi de pantaloni, o vestă, o cămașă și o mască de protecție refolosibilă, realizate pe comandă – bespoke sau made to measure – iar piesele componente vor fi construite astfel încât să poată compune 5 ținute diferite, câte una pentru fiecare zi a săptămânii.
Dar de ce am purta costum când majoritatea oamenilor lucrează de acasă? În cei 10 ani de activitate, SARTO, care a îmbrăcat manageri, antreprenori, CEOs și în general profesioniști din toate domeniile, și-a întrebat clienții de ce poartă costum în business și ce e important pentru ei, iar cele mai frecvente opinii au fost că:
- Te pune într-un mindset de putere și control
- Transmite profesionalism și implicare celor din jur
- Te ajută să le câștigi încrederea clienților tăi
- Te scoate din rutina izolării
- Ritualul de îmbrăcare pentru o zi de lucru e ca ritualul de a-ți face patul: te pregătește pentru o nouă zi
- Demonstrează și subliniază atenția ta la detalii
- Impune respectul celor cu care interacționezi
- Te pune în valoare
- Îți dă un plus de autoritate
- Îmbracă cea mai bună versiune a ta
Mai mult, un studiu publicat în Journal of Experimental Psychology demonstrează că bărbații care poartă de obicei haine informale (tricou, blugi) au niveluri mai scăzute de încredere și de testosteron decât cei ce poartî în mod frecvent ținute formale de business și în plus, atrag mai puține rezultate, încheie deal-uri mai slabe și sunt mai neprofitabili.
Pachetul SARTO vine ca o armură anti-criză ce poate fi purtat în combinații diferite, de la clasicul business formal cu sacou, vestă și pantaloni, la o versiune mai degajată, cu pantaloni, vestă și mânecile cămășii suflecate. Selecția cuprinde peste 200 de țesături potrivite pentru orice anotimp, astfel încât investiția să fie una pe termen lung. În plus, costumul din 6 piese vine cu o ofertă financiară anti-criză menită să faciliteze accesul la un look impecabil.
Fondatorii brandului sunt foarte încrezători în puterea pe care imaginea ți-o poate da în mediul profesional, motiv pentru care acest costum este primul dintre multele instrumente pe care își propun să le pună la dispoziția bărbaților care văd un atu în brandingul personal și care vor să investească în imaginea lor pentru a obține rezultate și în business. Convingerea SARTO are la bază demonstrația regăsită într-un alt studiu, publicat în Journal of Business Research, un vânzător bine îmbrăcat are rezultate mai bune, vinde mai mult și mai ușor, decât unul prost îmbrăcat.