”Thank you for the music”, ar putea spune autoritățile londoneze, după ce concertul digital al grupului pop suedez ABBA, organizat la Londra, a generat beneficii economice nete de 178 de milioane de lire sterline pentru capitala britanică, în primul său an transmite Reuters.
ABBA Voyage îi recreează pe Bjorn Ulvaeus, Benny Andersson, Agnetha Faltskog și Anni-Frid Lyngstad ca versiuni digitale de înaltă tehnologie ale lor, din perioada lor de glorie din anii 1970, datorită tehnologiei de captare a mișcării, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Spectacolul, care a fost văzut de peste 1 milion de oameni, a generat o cifră de afaceri totală de 322,6 milioane de lire sterline în cele 12 luni de la deschidere, în mai 2022, potrivit unei analize a Sound Diplomacy și RealWorth publicată joia trecută.
Fanii sunt dispuși să plătească sume din ce în ce mai mari pentru bilete la concert, pentru a vedea artiști mari precum Taylor Swift și Beyoncé cântând live, iar în cazul ABBA, live virtual.
Un bilet pentru spectacolul ABBA are un preț de puțin peste 100 de lire sterline pentru anumite date, vara viitoare, comparabil cu concertele live ale lui Swift, care își aduce turneul ”Eras” de succes în Marea Britanie, anul viitor.
Însoțite de o trupă live, avatarurile sau ABBA-tars, interpretează aproximativ 20 de melodii în timpul spectacolului de 90 de minute, prezentând trupa în ținutele lor strălucitoare.
CITEȘTE ȘI Universitatea din Innsbruck, victima unui atac cibernetic de amploare. Hackerii au pus mâna pe datele a zeci de mii de studențiIluminarea și efectele speciale creează iluzia superstarurilor pop suedeze pe scenă, într-o arenă special construită din estul Londrei.
ABBA, ai cărei membri au acum 70 de ani, a lucrat pentru proiect cu o echipă de 850 de oameni de la Industrial Light & Magic, fondată de creatorul ”Star Wars”, George Lucas.