Black Friday poate fi o oportunitate să îți actualizezi garderoba, dar de cele mai multe ori reducerile se aplică unui stoc mai vechi de produse sau unor mărimi mai puțin căutate, astfel că este dificil să găsești un articol redus care să fie măcar apropiat de ceea ce îți doreai.
Produsele reduse sunt în general cele standard, pe care le poți găsi deja în magazine, iar piața croitoriei de comandă ce folosește țesături de top este automat scoasă din discuție atunci când vine vorba de reducerile de Black Friday, deoarece nu se folosește de un stoc de produse standard. Totuși, brandul SARTO bespoke vine cu o ofertă personalizată în ajutorul bărbaților care vor să se îmbrace smart.
Mecanismul promoției nu obligă clienții să își realizeze produsele bespoke în această perioadă, ci le permite să își aleagă momentul în care vor să beneficieze de achiziția lor, în baza unui voucher cu o valabilitate de 6 luni.
Reducerea de 25% se aplică atât sacourilor, costumelor și blugilor made to measure, puloverelor din lână și cașmir, ghetelor și pantofilor premium, eșarfelor din cașmir și accesoriilor, cât și unei selecții de produse de lux.
În cadrul ofertei smart este inclus costumul “broken suit”, format din trei piese, ce pot fi integrate într-o ținută completă sau pot aparține unor stiluri diferite, precum o pereche de jeans, o vestă business și un smoking elegant. Selecția de produse de lux din ofertă mai include și pachetele de cămăși, ce pot fi gândite atât pentru birou, cât și pentru timpul liber.
Deoarece luna cadourilor impune mereu un număr mare de cheltuieli, oferta SARTO este o alternativă bună, deoarece poți cumpăra acum, la un preț redus, cadourile pe care le vei oferi de Crăciun.
Cei ce doresc să profite de campanie pot alege dintr-o gamă largă de țesături de la producători de top precum Thomas Mason Bespoke, Scabal, Ermenegildo Zegna, Carnet, Lanificio Cerruti, sub îndrumarea atentă a consilierilor SARTO bespoke.