Apple Music a dezvăluit lista celor mai accesate melodii de anul acesta odată cu listele Top 100, care cuprind și cele mai citite versuri, cele mai ascultate piese pentru fitness și cele mai căutate cântece pe Shazam.
Cea mai accesată melodie a anului pe Apple Music a fost „Dynamite” a grupului k-pop BTS, urmată de „drivers licence” a Oliviei Rodrigo, de „Positions” a Arianei Grande, „For The Night” (feat. Lil Baby & DaBaby) a lui Pop Smoke și de „Blinding Lights” a lui The Weeknd, screie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Top 10 e completat de „Peaches” (feat. Daniel Caesar & GIVĒON) - Justin Bieber, „good 4 u” - Olivia Rodrigo, „STAY” - The Kid LAROI & Justin Bieber, „Dakiti” - Jhay Cortez & Bad Bunny și de „Levitating” (feat. DaBaby) - Dua Lipa.
Topul 100 al celor mai citite versuri este dominat de „drivers licence”, iar cât privește fitnessul, cea mai accesată piesă a fost „Heart & Heart” a lui Joel Corry, colaborare cu MNEK și care a fost remixată de Tiesto.
Mai mult de 11,5 milioane de utilizatori au folosit aplicația Shazam pentru a descoperi „Astronaut in the Ocean” a rapperului Masked Wolf. Piesa a fost lansată în 2019, însă a devenit virală pe TikTok și a fost căutată prin Shazam mai mult decât oricare alta în anul 2021.
The Weeknd s-a clasat pe locul al doilea, cu 8,5 milioane de căutari pentru „Save Your Tears”, în timp ce „Bad Habits” a lui Ed Sheeran a fost căutată de 8,1 milioane de ori.