Animația „Hotel Transilvania 3: Monștrii în Vacanță” s-a menținut pe primul loc în box office-ul românesc de weekend, unde, între primele zece poziții, au fost înregistrate două debuturi.
Filmul studiourilor Sony regizat de Genndy Tartakovsky a generat încasări de 851.661 de lei și a fost vizionat, în al doilea weekend de la premieră, de 42.251 de spectatori, potrivit cifrelor oferite de Cinemagia
Debuturile de top 10 din această săptămână sunt două continuări - filmul de acțiune „Equalizer 2”, de Antoine Fuqua, cu Denzel Washington în rol principal, și musicalul „Mamma Mia! O luăm de la capăt/ Mamma Mia! Here We Go Again”, cu Meryl Streep, Cher, Colin Firth și Pierce Brosnan în distribuție, scrie News.ro
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Primul a generat încasări de 754.114 lei și a fost vizionat de 32.476 de spectatori, în timp ce al doilea a debutat sub așteptări, cu încasări de 372.271 de lei și 17.194 de spectatori.
Un alt film de acțiune, „Skyscraper. Infernul din zgârie nori", cu Dwayne Johnson în rol principal, a coborât, după a doua săptămână de la debutul în clasament, un loc, până pe trei. Lungmetrajul a generat încasări de 402.324 de lei și a fost vizionat de 17.556 de spectatori.
Filmul SF „Omul Furnică și Viespea/ Ant-Man and the Wasp”, regizat de Peyton Reed, cu Paul Rudd și Evangeline Lilly, a coborât, după al treilea weekend de la premieră, două poziții, până pe locul al cincilea. El a generat încasări de 212.793 de lei.
Comedia „Tag", cu Ed Helms, Jeremy Renner, Jon Hamm și Hannibal Buress în distribuție, a coborât două locuri în top, până pe șase. În al treilea weekend de la premieră filmul a generat încasări de 133.903 de lei și a fost vizionat de 6.304 spectatori.
Tot două locuri a coborât și „Ocean's 8: Jaf cu clasă”. După al cincilea weekend de la premieră, filmul de acțiune s-a clasat pe poziția a șaptea, cu încasări de 97.467 de lei și 4.494 de spectatori.
În completarea top 10 se află „Jurassic World: Un regat în ruină/ Jurassic World: Fallen Kingdom” (78.959 de lei, 3.528 de spectatori), „Sicario 2: Soldado” (46.951 de lei, 2.083 de spectatori) și „Iubindu-l pe Pablo, urându-l pe Escobar/ Loving Pablo” (37.891 de lei, 1.639 de spectatori).