Lidl va deschide, în perioada 27-31 iulie, în Portul Tomis din Constanța, restaurantul pop-up La Iordache, prin care promovează produsele tradiționale românești sub marca proprie Cămara Noastră.
Potrivit datelor de pe site-ul Lidl, Constanța este al treilea oraș unde Lidl a deschis restaurantul pop-up, după București și Cluj.
Accesul în restaurant se face doar pe baza rezervării, prin înscrierea pe site-ul surprize.lidl.ro/camaranoastra.
Lidl a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. În prezent, compania a ajuns la o rețea de 195 de magazine la nivel național, de la începutul anului deschizând trei magazine noi.
CITEȘTE ȘI Curtea Constituțională: Băncile trebuie să invite clienții la renegocierea contractelor și să elimine clauzele abuziveCompania ocupă locul trei pe piața de retail din România, cu o cifră de afaceri netă de 4,72 miliarde de lei (1,062 miliarde de euro), în creștere cu 21,5% comparativ cu 2014, și un profit net de 172 milioane de lei (38,7 milioane de uro), de 2,8 ori mai mare.
Retailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail cu afaceri de 2 miliarde euro.