Retailerul turc LC Waikiki a vândut, anul trecut, în România haine și accesorii de 124,1 milioane de lei (27,5 milioane de euro), în creștere cu 81% comparativ cu 2014, atât organic, cât și pe fondul deschiderii a cinci magazine noi. Pentru acest an, compania estimează un avans de 50% al vânzărilor și 6 noi magazine.
În prezent, LC Waikiki are 16 magazine în România, distribuite în București (6), Cluj-Napoca (1), Brașov (1), Ploiești (1), Arad (1), Constanța (2), Baia Mare (1), İași (1), Craiova (1) și Oradea (1).
Pentru acest an, compania plănuiește deschiderea a cel puțin șase magazine noi, în București (2), Timișoara, Bacău, Brăila și Suceava. Deschiderea unui nou magazin presupune o investiție de 1,5 milioane de dolari, se arată într-un comunicat al LC Waikiki.
"Piața din România are un potențial de creștere foarte mare pentru LC Waikiki, brandul putând să fie reprezentat aici cu până la 40 de magazine, până în 2023. LC Waikiki este permanent în căutare de orașe și locuri noi unde să deschidă magazine, în funcție de potențialul pieței", menționează comunicatul.
LC Waikiki are aproximativ 600 de magazine în 28 de țări și țintește să devină unul dintre cei mai de succes retaileri de modă din Europa până în 2023.
"Viziunea LC Waikiki este să ajungă la o cifră de afaceri la nivel global de 6 miliarde de dolari, cu 1.000 de magazine peste hotare și 4 miliarde de dolari la nivel local, cu 500 de magazine deschise în Turcia", arată compania.
În 2014, veniturile totale, globale, ale companiei au fost de 2,53 miliarde de dolari, iar anul trecut au ajuns la 2,6 miliarde de dolari.
În România, LC Waikiki a deschis primul magazin în 2009.