iHunt Technology Import Export Ploiești, producător sub brand propriu de telefoane mobile, a consemnat în primul trimestru al acestui an o creștere a cifrei de afaceri de 32,7%, la 6,29 milioane de lei. Rezultatul net obținut în primul trimestru a fost de 590.212 lei, de la un minus de 291.008 lei la finele lunii martie 2019. În 2019, compania a raportat un rezultat net de 633.509 lei.
"Prima parte a anului 2019 a fost marcată de cheltuieli importante asociate schimbării strategiei de creștere în sensul dezvoltării segmentului de vânzări offline și la export și al diversificării ofertei de produse de marcă proprie iHunt. Acestea au impus, pe de o parte, regândirea politicii și activității de aprovizionare și desfacere, respectiv achiziții de stocuri, investiții în promovare și marketing dar și cheltuieli cu dezvoltarea intensivă de produse noi. În consecință, rezultatul din exploatare la 31.03.2019 a fost negativ, iar rezultatul net, o pierdere de 291 mii lei. Eforturile intense depuse în prima parte a anului 2019 au determinat efecte pozitive încă din a doua parte a anului 2019, care s-au amplificat accelerat în primul trimestru al exercițiului curent. La o cifră de afaceri de 6.523 mii lei care reprezintă 26,2% din cifra de afaceri pe întregul exercițiu anterior, rezultatul net la 31.03.2020 a atins 93,7% din profitul raportat la 31.12.2019, iar marja netă a profitului, 9,4%, un nivel de 4 ori mai mare decât marja profitului net pe exercițiul 2019", se arată într-un document al companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania a încheiat anul 2019 cu o ușoară creștere a business-ului, de 1%, la 24,93 milioane de lei, iar profitul net a urcat cu 31,3%, la 633.509 lei.
Minimizarea prezenței brand-urilor chinezești în oferta de telefoane iHunt a condus la diminuarea portofoliului de clienți și, în acest context, la schimbarea strategiei companiei, care s-a concretizat, în urma cercetărilor de piață și o mai bună colaborare cu partenerii furnizori, la introducerea în ofertă a opt noi modele de telefoane.
"Pe fondul situației epidemiei Covid-19 (coronavirus), poziția concurențială iHunt se întărește, devenind un furnizor european ce îi înlocuiește pe cei din China. În lunile ianuarie-februarie 2020, noi clienți importanți devin parteneri, achiziționând și promovând brandul iHunt pe noi piețe europene (Portugalia, Spania, Republica Moldova). În timp ce aprovizionarea dificilă afectează alți concurenți de pe piața locală și externă, echipa iHunt în China continuă să supervizeze și să controleze îndeaproape comenzile și fluxurile logistice cu cele 10 fabrici partenere, care începând cu jumătatea lunii februarie au reluat activitatea", se arăta recent într-un document.
CITEȘTE ȘI iHunt, producător român de telefoane mobile, schimbă strategia - începe să aducă în țară și să vândă măști și echipamente de protecție medicaleiHunt technology Import Export Ploiești a fost înființată în anul 2015 și are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet.
Firma a început în 2015 cu activitate de distribuire de telefoane mobile fabricate din China, dar din 2017 a început și vânzarea de aparate sub marcă proprie. În 2018, telefoanele marca iHunt reprezentau 80% din vânzările firmei.
În februarie 2018, Profit.ro a anunțat în premieră că iHunt Technology Import Export Ploiești se va lista la cota Aero a Bursei de Valori București, banii atrași în urma operațiunii urmând să susțină dezvoltarea gamei de produse electronice sub brandul iHunt.
“Am decis începerea procedurii de listare la Bursa de Valori București pe piața Aero pentru a atrage în acționariat noi parteneri strategici. Cu banii atrași din listare se dorește dezvoltarea gamei de produse electronice sub brandul iHunt. Vizăm oferirea spre vânzare a unui număr de acțiuni reprezentând între 10% și 25% din companie”, spunea atunci Cezar Cătălin Stroe, șeful companiei și acționar majoritar.
Cinci luni mai târziu, un pachet de 10% din acțiunile iHunt a fost vândut la BVB.