GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare a numit-o pe Sylwia Piankowska în funcția de general manager pentru România și țările balcanice, în locul Helenei Tomlinson, care a preluat conducerea GSK Consumer Healthcare Iberia.
În noul său rol, Sylwia va conduce operațiunile companiei GSK Consumer Healthcare în 8 țări și va coordona o echipă de peste 100 angajați, cu obiectivul de a continua creșterea în regiune.
”Vrem să dezvoltăm în continuare parteneriate puternice cu clienții noștri și cu specialiștii din domeniul sănătății”, a declarat Sylwia Piankowska.
CITEȘTE ȘI Piața de sănătate din România, așteptată să aibă cea mai mare creștere în comparație cu alte state ECE, și pe fondul slabei performanțe a sistemului publicSylwia s-a alăturat GSK în 2002, după ce a acumulat o experiență comercială în sectorul FMCG. În GSK, ea a ocupat numeroase roluri strategice în brand și category management, în Polonia și în Europa Centrală și de Est. Între 2011 și 2014, Sylwia a ocupat funcția de director de marketing categoria de Îngrijire Orală pentru Europa Centrală și de Est și a dezvoltat o strategie regională pentru categoria de produse de îngrijire a sănătății orale, având ca rezultat o creștere de 30% a business-ului. De asemenea, a deținut rolul de Mass Market Business Unit Director în cadrul GSK Consumer Healthcare Polonia, iar în ultimii doi ani a fost DirectorMarketing Îngrijire Orală și OTC pentru Europa Centrală și de Est.
În România, GSK are o tradiție de peste 25 de ani și peste 150 milioane euro investiție în piața locală. Portofoliul local de produse GSK Consumer Healthcare include branduri bine cunoscute, precum Theraflu®, ParaSinus®, Panadol®, Voltaren®, Sensodyne®, Parodontax®, Corega® și Aquafresh®.