Fostul CEO al Signal Iduna România, Leslie Breer, va prelua de la 11 aprilie, sub rezerva aprobării Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), conducerea Gothaer România, subsidiara locală a grupului german de asigurări Gothaer.
În vârstă de 61 de ani, Breer o va înlocui pe Anca Băbăneață, care a condus Gothaer România începând cu anul 2011. În 2017, ASF i-a reînnoit mandatul pentru o perioadă de 4 ani la conducerea asigurătorului.
Breer a dezvoltat Signal Iduna România și a fost director general al companiei până în anul 2017. Breer are 30 de ani de experiență în domeniu, din care 20 de ani în Europa de Est.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Asigurătorul, care în vară nega existența unor negocieri de vânzare a subsidiarei din România, spunând că o va sprijini în continuare pentru o creștere sănătoasă, arată acum că vrea să se concentreze pe piața din Germania, iar în România va continua să administreze doar polițele vechi, cât vor fi în vigoare, și eventualele daune ce vor apărea la acestea.
"În contextul implementării strategiei Gothaer 2020, Grupul Gothaer și-a revizuit în detaliu activitățile din Europa de Est și a decis să își concentreze resursele pe piața germană. În consecință, Gothaer România va dezvolta și implementa o strategie ce vizează o reașezare ordonată a activităților companiei din România, strategie care va fi anunțată în primul trimestru din 2019. Polițele în vigoare și dosarele de daună ce pot apărea în perioada de valabilitate a portofoliului existent vor fi bineînțeles administrate în desfășurarea normală a activității societății", preciza grupul într-un comunicat din 21 decembrie 2018.
CITEȘTE ȘI Compania de asigurări LEV Ins din Bulgaria, unul dintre cei mai mari asigurători din statul vecin, își anunță planul pentru România
În peste 5 ani, de când activează în România, Gothaer Asigurări Reasigurări a plătit aproximativ 50 de milioane de euro în peste 32.000 de dosare de daună.
Gothaer este una dintre cele mai importante companii mutuale de asigurări din Germania.
Cu aproape 200 de ani de experiență în asigurări, grupul german are 4,3 milioane de clienți, gestionând un portofoliu de active de peste 28 de miliarde de euro și prime brute subscrise anuale de aproximativ 4,4 miliarde euro.