EXCLUSIV eMAG intră pe o nouă piață, de 500 milioane de euro, și vrea o cotă de peste 10% în următorii 3-5 ani

EXCLUSIV eMAG intră pe o nouă piață, de 500 milioane de euro, și vrea o cotă de peste 10% în următorii 3-5 ani
scris 14 apr 2020

eMAG, cel mai mare retailer local online, administrat de Dante International, a introdus în platforma de vânzări primele produse din categoria băuturi comercializate exclusiv de către companie, iar în perioada imediată, până la Paști, vor fi active peste 1.000 de sortimente de băuturi. Șeful eMAG, Iulian Stanciu, estimează pentru acest an vânzări de peste 10 milioane de euro din această sursă, iar în 3-5 ani atingerea unei cote de piață în categoriile de vin și bauturi spirtoase de peste 10%.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Până la acest moment, pe platforma eMAG au fost vândute doar băuturi distribuite de alte firme.

Urmărește-ne și pe Google News

"Am demarat proiectul introducerii categoriei de băuturi pe platforma eMAG la începutul acestui an, iar la finalul lunii martie aveam primele produse disponibile pe site. Categoria este în plină dezvoltare, iar de Paști vom avea active peste 1.000 de produse. Avem în plan să încheiem anul cu un sortiment de peste 3.000 de produse, pentru ca la sfârșitul anului 2021 să ajungem la circa 7.000, ceea ce se traduce în cel mai bogat și relevant sortiment de băuturi oferit de un retailer pe piața din România", spune Stanciu pentru Profit.ro.

Șeful eMag pregătește schimbări la Fashion Days: Extinde brandul în alte țări și se gândește să deschidă magazine offline CITEȘTE ȘI Șeful eMag pregătește schimbări la Fashion Days: Extinde brandul în alte țări și se gândește să deschidă magazine offline

Cu vânzări de peste 5 miliarde de lei în 2019, șeful eMAG spune că ambițiile conducerii retailerului sunt foarte mari, în linie cu strategia de creștere a prezenței în categoriile de bunuri de larg consum, obiectivul fiind poziționarea, în următorii 3-5 ani, printre cei mai importanți jucători din piață.

"Prin intrarea pe această piață nouă, urmărim să oferim clienților o gamă completă de produse în categoriile de vinuri și băuturi spirtoase, mai multe branduri de bere și cele mai reprezentative produse din categoria de sucuri. Estimăm vânzări anul acesta de peste 10 milioane de euro pentru această categorie, iar în 3-5 ani să ajungem la o cotă de piață în categoriile de vin și băuturi spirtoase de peste 10%", a spus șeful eMAG, care a adăugat că vânzarea de țigări nu intră în strategia retailerului.

Șeful eMAG recomandă autorităților să introducă vouchere de instruire digitală pentru fiecare cetățean. Liviu Drăgan, șeful Druid: cele 3 lucruri de care are nevoie un startup pentru a se impune CITEȘTE ȘI Șeful eMAG recomandă autorităților să introducă vouchere de instruire digitală pentru fiecare cetățean. Liviu Drăgan, șeful Druid: cele 3 lucruri de care are nevoie un startup pentru a se impune

Potrivit datelor interne ale companiei, vânzările de vinuri și băuturi spirtoase au depășit nivelul de 500 milioane euro în 2019 la nivel național, prin toate canalele de vânzare.

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, ultimul cu o participație sub 20%.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
bauturi