Euroweb și-a propus în acest afaceri în creștere cu 5% și un plus de 10% la clienți

Euroweb și-a propus în acest afaceri în creștere cu 5% și un plus de 10% la clienți

Nazmi Çağlar Bölük, director general al Euroweb Romania

Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 2 mar 2016

Euroweb România și-a propus ca obiectiv pentru acest an majorarea portofoliului de clienți cu 10% și a veniturilor cu peste 5%, precum și concentrarea ofertei pe furnizarea de soluții și servicii IT&C în zonele de cloud, centre de date și securitate, a anunțat operatorul telecom.

Anul trecut, veniturile companiei au crescut cu 5%, de la 39 milioane de lei în 2015, pe fondul avansului portofoliului de clienți cu peste 10%.

Urmărește-ne și pe Google News

“Planurile noastre sunt ca în trei ani, 15% din veniturile totale ale Euroweb să fie generate de soluțiile și serviciile IT&C dedicate segmentului de business în zone precum cloud, centre de date și securitate”, a declarat directorul general al Euroweb Romania, Nazmi Çağlar Bölük.

El a menționat că schimbarea are loc pe fondul încetinirii ritmului de creștere al pieței de telecomunicații, la aproximativ 2%, în comparație cu cel al pieței de IT, care avansează cu circa 10% – 15% anual.

Această tendință se regăsește și la nivelul pieței, în măsura în care un număr tot mai mare de operatori telecom se folosesc de expertiza și poziția pe care deja o au pe piață, dar și de importanța în creștere pe care companiile o acordă domeniului IT pentru a vinde servicii IT, pe lângă clasicele servicii de voce și date.

Astfel, mai mulți operatori au achiziționat recent companii de IT pentru a-și crește prezenta pe segmentul serviciilor IT&C.

“Pentru noi, traiectoria de creștere a industriei IT&C, atât în România cât și în alte piețe emergente, face ca acest domeniu să fie foarte atractiv. De asemenea, datorită stadiului incipient de dezvoltare a pieței, structura industriei IT&C din România este mai deschisă decât cea a sectorului de telecomunicații. Luând în considerare aceste lucruri, cred că avem mai multe oportunități de a crea situații win-win cu partenerii și clienții noștri", spune Bölük.

Planurile Euroweb pentru acest an vizează o creștere de peste 5% a veniturilor și majorarea numărului de clienți cu peste 10%, depășind 1.200 de clienți.

“Un rol semnificativ în business-ul Euroweb îl va avea anul acesta regiunea de vest a țării. Vom crește prezența în Timișoara și Cluj-Napoca și vom încheia parteneriate cu integratori de sisteme pentru a ne extinde și în alte orașe în care Euroweb nu are o prezență directă prin reprezentanți de vânzări”, a menționat șeful operatorului.

Investițiile în rețea vor continua și în 2016, Euroweb estimând că va aloca până la 12% din venituri pentru extinderea rețelei.

Operatorul deține o rețea de 2.000 kilometri de fibra optică.

Euroweb are 80 de angajați și dispune de centre operaționale în București, Timișoara, Cluj-Napoca și Iași, care deservesc peste 1.100 de clienți din segmente precum financiar-bancar, servicii, producție și telecomunicații.

Operatorul român este controlat de TT International Holdings BV, parte a grupului Turk Telekom.

viewscnt
Afla mai multe despre
euroweb
afaceri
estimare
clienti