Retailerul eMAG, cel mai mare jucător online local, și-a propus să vândă 800.000 de produse în ziua de 18 noiembrie, când va avea loc Black Friday, și să încaseze 250 milioane de lei, a anunțat directorul general al Dante International, Tudor Manea.
Anul trecut, eMAG a vândut de Black Friday peste 600.000 de produse, în valoare de 202 milioane lei.
“Ne-am propus să livrăm toate produsele comandate în ziua de 18 noiembrie până la 28 noiembrie”, a mai spus Manea.
El a afirmat că eMAG va avea în stoc peste 40.000 de televizoare, peste 20.000 de laptop-uri, 50.000 de smartphone-uri, 17.000 de frigidere, 100.000 de electrocasnice mici (mixere, roboți de bucătărie, espressoare, fiare de călcat și altele), 35.000 de aparate de îngrijire personal, 1.500 de produse Smart Home, 100.000 de parfumuri și seturi cadou, 100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri), 110.000 jucării și jocuri și 20.000 de anvelope.
Dante International a investit două milioane de euro în servere și servicii de hosting pentru a susține traficul pe care eMAG îl va înregistra în ziua de 18 noiembrie. Anul trecut, eMAG a avut 5,5 milioane de vizitatori, cu 38% mai mult față de 2014.
Datele unui studiu prezentat de Dante International arată că 11,8 milioane de români au cunoștință de Black Friday, de la 11 milioane în 2015.
Reducerile totale aplicate de Black Friday însumează 35 milioane de euro, a declarat Iulian Stanciu, acționar al Dante International.
eMAG va colabora cu 6 firme de curierat, din care peste 50% din livrări vor fi realizate de Fan Courier. Produsele comandate de Black Friday vor putea fi ridicate din 202 puncte de livrare ale Poștei Române și 11 showroom-uri ale eMAG.
Reprezentanții retailerului susțin că produsele comandate eMAG pot fi plătite în 36 de rate fără dobândă dacă au un card de credit emis de Raiffeisen Bank România.