Temperaturile ridicate din Antalya, Bodrum, Tenerife ori insulele grecești și tarifele reduse cu până la 40% față de vârful sezonului au crescut cererea de vacanțe în lunile septembrie și octombrie în medie cu 10% față de anul trecut. Charterele Cocktail Holidays spre aceste destinații au un grad de ocupare de 95% pentru următoarele două luni, procentajul celor care călătoresc în septembrie și octombrie fiind de 35% raportat la întregul sezon.
Cu 7% mai mulți turiști față de septembrie 2017 își petrec vacanța în Antalya în septembrie ori octombrie și cu 15% mai mulți merg în Bodrum, a anunțat turoperatorul într-un comunica de presă. În această perioadă, o vacanță în Antalya costă de la 485 de euro/persoană/7 nopți, la un hotel de cinci stele cu ultra all inclusive și este cu 115 euro mai ieftină față de vârful de sezon.
Un sejur în Bodrum costă 525 de euro/persoană/7 nopți la un hotel similar, față de 637 de euro/persoană în iulie sau august. Pachetele includ zbor charter, cazare, transferuri aeroport-hotel-aeroport, asigurare medicală și storno, transfer intern din țară la aeroportul Otopeni și toate taxele aferente.
Tenerife este considerată o destinație potrivită de vacanță și toamna, datorită temperaturilor care se situează constant la 26 - 27 de grade. Pentru explorarea insulei ori pentru plajă, cererea de vacanțe în septembrie și octombrie este cu 7% mai mare față de toamna trecută, iar tarifele sunt cu 10% mai mici față de lunile anterioare.
Statisticile Cocktail Holidays arată că 2.000 români au călătorit în Tenerife în 2018, cu 12% mai mulți față de sezonul trecut. "Septembrie și octombrie sunt lunile preferate de vacanțe de cei care vor să evite aglomerația și căldura excesivă. Vorbim, în special, de cei din middle management și antreprenori. De asemenea, septembrie și octombrie sunt lunile preferate de cei care au mai multe vacanțe pe an, optând pentru această perioadă pentru concediul la plajă. 35% din numărul total al turiștilor.
Din septembrie, o altă destinație preferată de turiștii Cocktail Holidays este Emiratele Arabe Unite, pentru care turoperatorul estimează că va vinde cu 20% mai multe pachete pînă în luna decembrie, față de anul trecut.