Cumpărăturile online de Black Friday din Statele Unite au crescut cu aproape 22%, la un nivel record de 9 miliarde de dolari, potrivit datelor Adobe Analytics. În schimb, traficul în magazine a scăzut cu 52,1%, cumpărătorii preferând să facă achiziții de acasă, pentru a se proteja de noul coronavirus, relatează CNBC, citat de News.ro.
Pentru următoarele săptămâni, esențiale pentru sezonul cumpărăturilor de sărbători, traficul din magazine ar putea scădea cu 22%-25% față de anul trecut, potrivit unor estimări anterioare ale Sensormatic Solutions.
Cumpărătorii au cheltuit 9 miliarde de dolari pe internet, în a doua zi după Thanksgiving, cu 21,6% mai mult față de anul trecut, potrivit Adobe, care analizează tranzacțiile online a 80 dintre cel mai importanți 100 de retaileri online din Statele Unite.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Această sumă face ca ediția Black Friday 2020 să fie al doilea cel mai mare eveniment online din istoria Statelor Unite, după ediția de anul trecut a Cyber Monday, potrivit Adobe.
Potrivit estimărilor, Cyber Monday va deveni în acest an cel mai mare eveniment digital din istorie, cu cheltuieli de 10,8-12,7 miliarde de dolari, care ar fi cu 15%-35% mai mari față de 2019.
”Consolele, telefoanele, dispozitivele smart și televizoarele, care se cumpără de obicei de Black Friday, își împart în acest an spațiul online cu cumpărături neobișnuite pentru acest eveniment, cum ar fi produsele de băcănie, hainele și alcoolul, care în mod normal ar fi fost cumpărate în magazine”, a declarat Taylor Schreiner, director la Adobe Digital Insights.
Potrivit Adobe, de Black Friday cumpărătorii au cheltuit 6,3 milioane de dolari pe minut, sau 27,5 dolari de persoană, în medie. Cheltuielile pentru smartphone-uri au crescut cu 25,3% în acest an, la 3,6 miliarde de dolari, reprezentând 40% din totalul cheltuielilor online.
Între cele mai solicitate produse de Black Friday au fost Hot Wheels, seturi Lego, dispozitive AirPod, Apple Watch-uri, dispozitive Amazon Echo și televizoare Samsung.