DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres, și-a extins capacitatea logistică în urma inaugurării unui centru logistic în Mogoșoaia, cu o suprafață de 4.800 metri pătrați.
Investiția pentru dezvoltarea și dotarea noului depozit se ridică la 1,5 milioane de euro și a fost destinată exclusiv amenajării și dotării cu tehnologie și echipamentespecifice industriei de curierat.
Capacitatea noului depozit permite manipularea si sortare a 70.000 colete pe zi, respectiv 2.000 de paleți pe zi.
"Această investiție are un rol cheie în dezvoltarea business-ului DPD România și face parte din strategia de extindere a capacității logistice la nivel național, pe care am demarat-o încă de anul trecut. Zona a fost aleasă strategic, în special datorită poziționării proiectului, aproape de Capitală și de principalele căi de transport rutier. Depozitul din Mogoșoaia are cele mai moderne soluții logistice la nivel național, fiind dotat cu o nouă linie de sortare și manipulare. Acest sistem facilitează sortarea rapidă a unor volume mari de colete și crește fereastra operațională de livrare și colectare în România”, a declarat directorul general al DPD România, Lucian Aldescu.
El spune că dezvoltarea capacității logistice la nivel local este o măsură esențială, odată cu mărirea portofoliului și creșterea volumelor de transport ale clienților existenți.
Astfel, compania își va extinde capacitatea logistică și în Sibiu, unde este localizat și hub-ul central al DPD România.
Centrul logistic din Sibiu va fi utilizat la capacitate maximă de către DPD începând din toamna acestui an și va permite manipularea a 50.000 colete pe zi, respectiv 4.000 de paleți pe zi.
DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. Cu o echipă de peste 600 de angajați și francizori, DPD România livrează anual 7 milioane de colete.
DPDgroup este rețeaua de livrare colete a GeoPost, controlată de grupul francez La Poste, și a înregistrat vânzări de 4,9 miliarde de euro în 2014.
GeoPost a intrat pe piața românească în 2008 prin preluarea curierului local Pegasus, care a ulterior a devenit DPD România.
În 2015, afacerile companiei au crescut cu 25,7%, la 94,8 milioane de lei.