Afacerile companiei de curierat DPD România au urcat în primele șase luni ale anului 2016 până la aproximativ 47 de milioane de lei, cu peste 10 milioane de lei (26%) mai mult față de cifra înregistrată în aceeași perioadă a anului anterior.
Evoluția a fost susținută de creșterea volumului de livrări cu 35%, față de primul semestru din 2015.
Din totalul expedierilor efectuate prin intermediul companiei, 88% au fost pe plan intern, 7% la nivel extern, iar 5% au fost generate de trimiterile din străinătate în țară.
Principalele motoare care au condus la creșterea raportată de companie în primul semestru al anului au fost comerțul electronic, expedierile internaționale, dar și noul serviciu de livrare paleți în regim de curierat, PalettOne.
„Am avut parte de un prim semestru care ne-a validat țintele propuse pentru 2016. E-commerce-ul continuă să genereze cel mai mult business pentru curierat. (...) Un alt pilon important pentru noi au fost livrările de marfă paletizată în regim de curierat, noul serviciu dedicat clienților din zona de FMCG, printing, papetărie, home&deco și auto”, declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Potrivit acestuia, până la finalul lui 2016, volumul de paleți DPD se va dubla, având în vedere mărirea capacității de manipulare și sortare din cele două noi depozite (Sibiu și București), mărirea flotei auto si dezvoltării de noi soluții speciale pentru clienții PalletOne.
În ceea ce privește totalul livrărilor DPD din intervalul ianuarie –iulie, în lunile martie, mai și iunie s-au înregistrat cele mai multe livrări, respectiv 53% din totalul raportat în primul semestru.
DPD România este parte a DPDgroup, un jucător important în Europa în curieratul rutier. Cu o echipă de peste 600 de angajați și francizori și având acces la o rețea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual 7 milioane de colete.