DPD România: Curieratul va depăși 420 milioane de euro în 2017

DPD România: Curieratul va depăși 420 milioane de euro în 2017

Lucian Aldescu, CEO DPD Romania

scris 18 mai 2017

Piața locală de curierat va crește cu până la 15% în acest an, la peste 420 milioane de euro, pe fondul dezvoltării comerțului electronic, a declarat directorul general al DPD România, Lucian Aldescu.

“Chiar dacă cifrele oficiale nu sunt încă disponibile, estimarea noastră pentru 2016 este că piața de curierat a atins o valoare de 380 milioane de euro. Pentru 2017, prognoza noastră arată un plus de 12%-15%, până la o valoare de minim 425 milioane de euro. În continuare, vânzările online vor continua să joace un rol important în evoluția curieratului local anul acesta”, a afirmat Aldescu.

Urmărește-ne și pe Google News

DPD România este una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piața locală și estimează o creștere cu 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, și peste 5 milioane de colete livrate în prima jumătate a anului.

Poșta mai face un pas spre online. Operatorul a lansat un serviciu care trimite cărți poștale personalizate direct de pe telefonul mobil sau din fața calculatorului CITEȘTE ȘI Poșta mai face un pas spre online. Operatorul a lansat un serviciu care trimite cărți poștale personalizate direct de pe telefonul mobil sau din fața calculatorului

Conform reprezentanților companiei, investițiile în platforma IT și rețeaua logistică planificate pentru anul în curs vor determina o creștere a calității serviciilor furnizate de DPD.

Curierul se menține pe un trend ascendent, cu o cifră de afaceri raportată la finalul anului 2016 de peste 25,5 milioane euro și un volum de colete transportate cu peste 30% mai mare decât în 2015.

Factorii care au contribuit la această creștere au fost, pe de o parte, investițiile companiei în zona de sortare, respectiv dezvoltarea serviciului de livrare paleți, dar și dezvoltarea puternică a segmentului de e-commerce din România.

“Avem în plan, pentru 2017, noi investiții în zona de IT și software, ce ne vor permite o flexibilitate mai mare în dezvoltarea de servicii noi și va îmbunătăți calitatea operațională de livrare. Inovația va rămâne un pilon principal al strategiei noastre, iar eforturile vor continua în direcția de impulsionare a plății cu cardul la livrare și a servicului Predict, prin care estimăm, cât mai eficace, timpul de expediție. Ambele soluții au fost introduse în premieră de DPD pe piața de curierat din Romania. De asemenea, estimăm o creștere a volumului de colete internaționale, ținând cont de dinamica pieței și poziția brandului DPD la nivel global”, a spus șeful DPD România.

Comerțul online va depăși 2,5 miliarde euro în 2017 CITEȘTE ȘI Comerțul online va depăși 2,5 miliarde euro în 2017

În ceea ce privește repartiția livrărilor pe județe, zona București-Ilfov rămâne lider detașat cu 67% din coletele expediate național în primul trimestru al acestui an, urmată de Cluj cu 5,5%, Arad cu 5% și Timișoara cu 4%.

Un alt motor de creștere al companiei anul acesta va fi și Pallet One, serviciul de transport de marfă paletizată în regim de curierat, accesat în special de clienții din segmentul B2B.

Conform datelor DPD, volumul de livrări prin Pallet One va crește cu circa 20% anul acesta față de 2016, soluția făcând parte din strategia de creștere a vânzărilor pe anul în curs, alături de serviciile Classic și Expres.

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. Cu o echipă de peste 1.200 de angajați și francizori, DPD România livrează anual mai mult de 10 milioane de colete.

Radiocom a rămas fără președinte CA. Sorinel Diță, consilier al ministrului Comunicațiilor, a demisionat în ziua în care fratele a fost nominalizat la șefia ANCOM CITEȘTE ȘI Radiocom a rămas fără președinte CA. Sorinel Diță, consilier al ministrului Comunicațiilor, a demisionat în ziua în care fratele a fost nominalizat la șefia ANCOM

DPDgroup este rețeaua de livrare colete a GeoPost, controlată de grupul francez La Poste, și a înregistrat vânzări de 6,2 miliarde de euro în 2016.

GeoPost a intrat pe piața românească în 2008 prin preluarea curierului local Pegasus, care a ulterior a devenit DPD România.

În 2015, conform Ministerului Finanțelor Publice, afacerile curierului român au crescut cu 25,7%, la 94,8 milioane de lei.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
dpd romania
curierat
comert electronic