Network One Distribution (NOD), liderul pieței de distribuție IT&C din România, și-a majorat anul trecut afacerile cu 6,6%, la 1,35 miliarde lei. În schimb, profitul net a coborât cu 36,2%, la 13,6 miloane de lei.
Datoriile au atins 362,9 milioane de lei, de la 347,8 milioane de lei în 2018. Creanțele au urcat cu 8,5%, la 206,1 milioane de lei.
Compania a angajat 50 de persoane în 2019 și a ajuns 391 de salariați.
CITEȘTE ȘI Vânzările Altex au depășit pragul de 4 miliarde de leiNOD distribuie branduri IT&C internaționale și mărci proprii, cum ar Serioux (produse IT), Horizon (televizoare), Heinner (electrocasnice), Heinner Home (textile pentru casă), U-Grow (produse pentru copii), Momki (jucării) și Pegas (biciclete).
De asemenea, compania furniează soluții cloud și servicii profesionale precum management al activelor software (SAM), migrare și instalare de soluții Microsoft, audit GDPR (regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal) și soluții de tip city manager pentru gestionarea diferitelor procese automatizate în cadrul unei administrații publice.
NOD este controlată integral de antreprenorul Iulian Stanciu, directorul general al grupului eMAG, cel mai mare retailer online din România.