Network One Distribution (NOD), liderul pieței de distribuție IT&C din România, și-a sporit anul trecut afacerile cu 9,5%, la 1,93 miliarde de lei, în timp ce profitul net a coborât cu 4,6%, la 46,23 milioane de lei.
Datoriile totale au atins 502,5 milioane de lei, de la 415 milioane de lei în 2020 și 362,9 milioane de lei în 2019.
Creanțele au scăzut ușor, cu aproape 1%, la 263,9 milioane de lei.
Compania a depășit 410 de angajați, în creștere ușoară față de 2020.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV O nouă tranzacție surpriză în IT și tot la Cluj: Germanii de la P3 Group cumpără jumătate din CT Defense. Plan de a deveni lider global în securitate ciberneticăNOD distribuie branduri IT&C internaționale și mărci proprii, cum ar Serioux (produse IT), Horizon (televizoare), Heinner (electrocasnice), Heinner Home (textile pentru casă), U-Grow (produse pentru copii), Momki (jucării) și Pegas (biciclete).
De asemenea, compania furniează soluții cloud și servicii profesionale precum management al activelor software (SAM), migrare și instalare de soluții Microsoft, audit GDPR (regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal) și soluții de tip city manager pentru gestionarea diferitelor procese automatizate în cadrul unei administrații publice.
NOD este controlat în proporție de 89,5% de antreprenorul Iulian Stanciu, președintele executiv și acționar al grupului eMAG, cel mai mare retailer online din România.
Ceilalți acționari sunt Vlad Vasile Dumitru - 5,5% și Andrei Marian Militaru - 5%, potrivit termene.ro.