Network One Distribution (NOD), liderul pieței de distribuție IT&C din România, și-a majorat anul trecut afacerile cu 30,5%, la 1,76 miliarde de lei, iar profitul net a urcat cu 256,4%, la 48,5 milioane de lei.
Datoriile totale au atins 415 milioane de lei, de la 362,9 milioane de lei în 2019. Creanțele au urcat cu 29,2%, la 266,11 milioane de lei.
Compania se apropie de 400 de angajați, în creștere ușoară față de 2019.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Jean Tucan, Organizația Patronală Mamaia Constanța: Turistul trebuie respectat. Ne lovim de dorința românului de a nu munci. Este nevoie de o strategie. Mesaj către investitori și autoritățiNOD distribuie branduri IT&C internaționale și mărci proprii, cum ar Serioux (produse IT), Horizon (televizoare), Heinner (electrocasnice), Heinner Home (textile pentru casă), U-Grow (produse pentru copii), Momki (jucării) și Pegas (biciclete).
De asemenea, compania furniează soluții cloud și servicii profesionale precum management al activelor software (SAM), migrare și instalare de soluții Microsoft, audit GDPR (regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal) și soluții de tip city manager pentru gestionarea diferitelor procese automatizate în cadrul unei administrații publice.
NOD este controlat în proporție de 89,5% de antreprenorul Iulian Stanciu, președintele executiv și acționar al grupului eMAG, cel mai mare retailer online din România.